Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met heroïne heb ik 0,0 ervaring, maar de rest wat er te proberen valt wel. en heb door de jaren heen toch enkele favoriete gevonden. Net zoals bij alles is een te hoog en frequent gebruik van drugs op bepaalde delen in het lichaam meer agressief dan bij andere. En ik heb gemerkt dat wanneer ik te lang wakker ben of teveel van iets heb genomen ik steeds specifieke en ook beangstigende side-effects. Ik heb dit droomgedoe dus echt bij speed. als ik echt al weken bezig ben gebeurt dit droom fenomeen ineens als ik toch in slaap val. ik merk dan dat ik heel vreemd wakker word, onrustig, gedesoriënteerd. Had ik een fijne droom ben ik teleurgesteld omdat ik stilaan begin te beseffen dat het een droom was ook al was het zo helder. Maar was het een dikke horror nachtmerrie ben ik zo opgelucht omdat het echt zo helder in mijn hoofd zit gelijk een film diek al een paar keerheb gezien. Als ik dan tijden zo een droom WORDT wakker gemaakt door de poes die naar beneden wil dan moet ik echt tien minuten droom van realiteit onderscheiden. Onlangs nog door de kat om 3 uur wakker geworden. zie ik mijn mama in mijn kamer en ze zegt kom we moeten naar de dokter achter een halfuur, dus ik huh dokter hoezo (--> mijn realiteit die doorbreekt) ahjah, bij kherriner me dat ik dokter moest (dit komt uit de droom) Ik had me bij deze situatie dus letterlijk gedouched, en na het douchen besefte ik pas dat mijn ma helemaal niet meer bij ons woont, het helemaal geen ochtend is maar Bijna half 4, kbegon eerst te lachen in mezelf, maar besefte wel hoe abnormaal dit was. Hoe dan ook, heb gehoord dat bijna praktisch alle drugs slecht biologisch afbreekbaar is --> dit is de reden dat het legaal word gemaakt. Bv speed is slecht biologisch afbreekbaar, veel medicatie die je kunt krijgen in apotheek zouden je wel eens hetzelfde gevoel kunnen geven, maar zijn goed biologisch afbreekbaar. De slechte, de illegale drugs dus, tasten de 2 delen van je heersen aan, traag maar zeker Raken de verbindingen tussen linker kant en rechter kant op allerlei plekken aangetast . Het kan dus zijn dat bij bij sommige gebruikers de verbindingen die de vat op realiteit (1 kant) en fantasie (andere kant) koppelen gaan aantasten. Dit veroorzaakt dus allerlei geestljke kwaaltjes, en je geheugen, je manier van logisch nadenken, je realiteitszin, je evenwicht, je intelligentie.. Mss heb je nu een beetje meer inzicht ofzo buh :''')"