Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Gister mijn eerste goede keer XTC gehad en wat was het een ervaring. Eerst zal ik even over mijn allereerste keer vertellen. Herfdrift 2017 Nijmegen - op het laatste moment had ik besloten dat ik het wel wou proberen alleen veel te laat daar aangekomen (19u terwijl het een dag festival is) omdat ik overdag dingen te doen had waardoor ik te laat en te veel had bijgepakt. Pil was 240 mg, straffe jongen dus. Hiervan totaal misschien de helft genomen uiteinfelijk maar ook te snel bijgepakt omdat ik iets wou voelen, heel dom natuurlijk. Het werd me allemaal veel te heftig en ik heb 3 uur bij een kampvuur met allerlei mensen gepraat, gezellig maar niet wat ik ervan had verwacht. Dus, gister dus drift festival, wauw. Weertje was top, het zonnetje scheen, de sfeer kon echt niet beter en ik was met een chille groep. Ik had 108 mg MDMA mee, niet bepaald veel ofzo. Om 15u daar aangekomen en rond 16u 1/3 in m'n mik gegooid. Totaal niet mee bezig geweest dat ik XTC op had en ook totaal niet zenuwachtig (had ik wel bij de 1e keer) wat denk ik kwam door het zonnetje. Ik weet niet precies meer hoe laat het was maar ik denk dat die al na een halfuur inkickte. Heel chil, langzaam en relaxed. Eerst moest ik wel even kort wennen maar toen ik om me heen keek was het gewoon heel chil. Iemand van m'n groep danste ook zo chil wat zeker bij hielp dat die lekker viel. Op een gegeven moment had ik zoveel energie dat ik niet echt meer stil kon staan. De rest van de groep wou eten (rond 18u) dus ging ik ook maar mee, totaal geen honger verder. Daar een beetje gechild en smoothie gedronken wat zo fucking chil is met X op. Ook raketjess zijn echt goud! Rond 19u voelde ik dat het ietsje minder werd en had ik iets meer dan 1/3 pil bijgepakt. Samen met een maat bij van die pillenmuziek gestaan en Jezus wat ging ik daar lekker. Volgens mij kickte de extra MDMA daar echt lekker in want ik voelde me top. Totaal niet bezig met tijdsbesef ook. Omdat de rest van de groep de muziek het iets te heftig vond (wat ik wel kan begrijpen als je nuchter bent) naar een andere stage gegaan. Het maakte me eigenlijk niet uit waar we stonden zolang iedereen het maar leuk vond. Ik wou gewoon dat iedereen een top avond had! Aan het eind ook nog zo lekker gegaan bij andere stages, echt top. Zolang de muziek maar een beetje techno was en het zonnetje scheen vond ik alles prima! Ik kon gewoon niet stoppen met dansen en ik bleef maar gaan. Zoveel energie in me lichaam, dat ik niet eens wist dat ik zoveel energie had. Rond 22:30 moesten we eigenlijk met de bus weg alleen ik en een maat gingen er nog net iets te hard voor. Wij bleven dus nog ff. Rond 23:00 begon ik eindelijk een beetje trek te krijgen wat ik de hele dag al niet had gehad en ook begon ik me voeten te voelen wat niet heel gek is na 8 uur dansen, ook al voelde ik daarvoor helemaal niets in me poten. Nog ff geafterd met een frietje met die maat en ook al waren m'n pupillen nog kneiter groot, wel lekkere 7 uurtjes geslapen. Dus, ook al heb ik maar 90-100 mg MDMA genomen (weeg 70kg), ik ging kneiter lekker. Was echt een top ervaring. Helaas niet echt de verliefd vibes gehad. Vorige keer had ik dat wel meer dus misschien moet je daarvoor iets meer nemen. Maar voor een goede eerste keer had jk die verliefd vibes dus niet echt nodig. Vandaag lekker dagje chillen en weer ff een lange pauze nemen voor m'n volgende ervaring maar wat kan ik hier mooi op terugkijken!"
"Hoi allemaal, even mijn ervaring van afgelopen vrijdagnacht op papier zetten. Nu ik dit schrijf is het zondagavond. Ik ben met S en E naar awakeninings in de gashouder gegaan. Samen met S heb ik X al vaker gedaan en wist ik dus dat het top ging worden met haar. Voor E was het de 1e keer en ze had veel zorgen van tevoren. Een paar andere vrienden hadden de dag van tevoren afgezegd waardoor E een beetje in de stress raakte. We kwamen mooi op tijd aan om 22:15 in de Gashouder, zo zouden we het eventueel niet helemaal door hoeven te trekken naar zaterdagochtend 8:00 en je wat minder verrot hoeven te voelen. Na even rondgekeken te hebben en flesjes water proberen te halen (die ze niet hadden, ze schenken nu bekers water..) zijn we naar de wc's gegaan voordat het heel druk ging worden. Om 22:30 besloten om het 1e naar binnen te gooien. Voor mij tussen 1/2e en 3/4e pil en voor E. en S. iets meer / minder dan een kwartje (ik heb een wat hogere tolerantie). Deze pil was 180 mg trouwens. Om 23:00 begon ik de 1e fysieke inkickverschijnselen te merken. De pijn in mijn voet verdween, ik kreeg een raar gevoel in de onderbuik en alles werd een beetje slap. Op dat moment realiseerde ik me dat ik eigenlijk nog best nodig moest poepen dus besloot ik naar de wc te gaan. Echter stond er nu wel een flinke rij voor de wc's en kickte die vol in tijdens het wachten. Toen ik de wc in kon kon ik dus helaas niet meer poepen, plassen ging ook heel lastig. Hierdoor had ik de hele nacht een vaag zeurend gevoel in de onderbuik maar verstoorde het mijn trip zeker niet! Toen ik terugkwam bij S en E ging ik eigenlijk al vrij lekker en S begon het ook te voelen. Na lekker beetje losjes te hebben gedanst besloten we om 0:45 bij te pakken. Voor mij dit keer een kwartje. S en E pakten beide ook een kwartje. Hierna begonnen we alle 3 toch wel heel erg lekker te gaan. We begonnen lekker afwisselend fanatiek te dansen en dan weer heel intensief te knuffelen. Aanrakingen waren voor mij nog nooit zo lekker als in deze trip. Ik kreeg door mijn hele lichaam heerlijke tintelingen en lichamen voelden verbonden met elkaar. Echter had ik deze trip niet per se de behoefte om met jan en alleman te praten wat ik normaal wel heb. Nu wou ik vooral afwisselend lekker spacen/knuffelen en daarna weer even vol uit mijn plaat gaan. Om een uurtje of 2;00 besloten om weer bij te pakken waarna we pauze zouden houden en daarna weer vol konden gaan. Hier besloot ik het laatste kwartje te nemen en het eerste kwartje van mijn 2e pil. Onhandig want ik had het hier gewoon ook bij een kwartje moeten houden. Maar op dit moment ging ik zo lekker dat ik dit vast wou houden (klassieke denkfout). Het pauze houden had van mij niet gehoeven maar ik wist dat het wel even goed was om te doen. Even het ruggetje ontspannen en de knietjes laten herstellen. Toen we weer terug gingen naar de danszaal ging ik echt vol uit mijn plaat. Het was nu 2:30 gok ik zo en Nina Kraviz begon te draaien. Vanaf hier heb ik mijn beste piek ooit gehad. Ik ging zo verschrikkelijk lekker. Aanrakingen waren fantastisch, dansen was heerlijk en de lichten waren intens. Ik moet wel zeggen dat ik tijdsbesef hier kwijt ben gaan raken en dat ik mijn oriëntatie hier ook ben verloren. Een tijdje later begon ik ook te hallucineren. Ik zag dranghekken in het publiek staan en mijn handen kregen bruine vlekken. Ook hallucineerde ik dat E moest huilen, wat helemaal niet zo was hoorde ik achteraf. Toch stoorde me deze hallucinaties niet, omdat ik (op het huilen na) wist dat het door de xtc kwam en ik eigenlijk heel lekker ging. Volgens mij heb ik vanaf hier niet meer bijgenomen tot een uurtje of 5u / 5:30. Echter zitten hier ook wel stukken tussen die ik niet meer precies weet. Zo ben ik water gaan halen maar stond ik opeens aan de andere kant van de zaal. Het moment daarvoor kan ik me niet herinneren. E begon een kleine inzinking te krijgen en was op dit moment een beetje sipjes. We zijn toen even lekker op de tribune gaan zitten waar ik kwartje wou bijnemen. Op dat moment kwam net de beveiliger langs die mijn zakje afpakte.. daar ging 1.5 pil helaas. Gelukkig mocht ik wel blijven! Na kwartiertje te hebben gezeten gingen we weer de dansvloer op en kreeg ik een kwartje van S. Hierna begon ik nog weinig te voelen en nam ik nog wat los poeder bij. Hierna begon ik het rond 6:00 weer lekker te voelen. S. gaf aan dat ze helemaal kapot was en eigenlijk wel snel naar huis wou. Dit vond ik prima aangezien we een fantastische nacht hadden en samen uit, samen thuis! E had ook nog bijgenomen en ging ook nog wel lekker maar we besloten wel met S mee te gaan. Dit was mijn 6e keer XTC gebruik en toch echt wel de beste keer. De piek was intens maar zo goed! Wat een genot.. Op Utrecht afscheid genomen van S en samen met E naar mijn huis gegaan die bij mij op de bank zou slapen. 8:30 thuis gekomen en 9:00 lag ik lekker te pitten. Om 14:00 wakker geworden en zouden we O&N vieren met vrienden van mijn ouders. Wat zag ik hier tegenop.. Een geluk bij een ongeluk werd mijn vader ziek en ging dit niet door. Echter was ik ook uitgenodigd voor een feestje met veel vrienden samen. Besloten om hier 's avonds toch naar toe te gaan ook al was ik helemaal kapot. Achteraf had ik lekker thuis moeten blijven en een goede nacht moeten pakken. Nu was ik 2:00 thuis en tot 12:00 geslapen. Vandaag voel ik me toch niet helemaal goed. Ben duizelig, zicht is niet helemaal goed en voel me toch wel leeg van binnen. Normaal nooit zo last van de kater maar nu helaas wel, maar het is het zeker waard! Vanavond weer een goede nachtrust pakken en morgen lekker sporten en hopelijk voel ik me dan weer wat beter. Hoop dat jullie genoten hebben van mijn trip report"
"Hey allemaal, 5 weken geleden naar Trym all nighter geweest, niet normaal! Goede hoeveelheid naar binnen gewerkt (300-350 mg) maar nergens last van gehad dagen erna. Nu is het bijna 5 weken later en staat Verknipt voor de deur. Zouden jullie het afraden om weer aan de zooi te gaan of is een uitzondering wel mogelijk? Hierna ga ik backpacken en zal ik ff een goede pauze van minimaal 2 maanden aanhouden. Hoor graag jullie adviezen"