Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben John. Ik hen eigenlijk meerdere vragen over deze kwestie. Ik heb internet en forums afgezocht,maar hierover geen duidelijkheid gevonden. Mijn eerste vraag is wat is een drugskluis? Mijn tweede vraag is,wat gebeurt er met in beslag genomen softdrugs bij concerten? Mijn derde vraag is wat zijn mijn rechten m.b.t. inbeslagname van legale hoeveelheid softdrugs? Mijn vierde vraag is,wat betekent zero tolerance? Het zit in mijn hoofd denk ik helemaal scheef. Het zit namanlijk zo. Ik ben 45 jaar en ik blow al heel mijn leven zo'n beetje. Nu ben ik naar een concert van massive attac gegaan in het klokgebouw in eindhoven. Daar werden eerst onze kaartjes gescanned en daarna na ongeveer 7 meter rij werden we gefouilleerd. Daar kwam mijn zakje wiet tevoorschijn.drie gram. Die moch ik niet mee naar binnen nemen i.v.m. zero tolerance beleid. Als ik om zou draaien werd mijn kaartje ongeldig dus ik sta met mijn rug tegen de muur. Inleveren dus. Nu haal ik mijn wiet uit het zakje en wil dit verpulveren en in de vuilnisbak gooien,maar daar raken ze een beetje van in paniek,want het moet met zakje en al in de drugskluis.vandaar mijn eerste vraag. Nu heb ik alles afgezocht wat ze er daarna mee gaan doen,maar ik kan hier geen antwoord op vinden. Vandaar mijn andere vragen. Ik heb de in beslag genomen wiet toch verpulverd en bij het vuilnis gegooid omdat het tot dan toe gewoon mijn wiet is en ik daarmee mag doen wat mij dunkt. Ik voel mij gecriminaliseerd en gediscrimineerd. Binnen mocht ik dan weer wel aan de sterke drank.is dat dan zero tolerance? En ik mocht andere mensen hun wietlucht op snuiven. De volgende keer doe ik maar gewoon alles in mijn onderbroek. Maar ik vraag mij af of dit wel hellemaal rechtmatig is en of dit niet een extra boterham op leverd voor de securety? Ik hoop hier graag uitsluitsel te krijgen en misschien ook medestanders om actie te ondernemen tegen deze onzin. Wat ga ik doen bij een concert als ik daar niet mag relaxen en ontspannen met legale middelen?"