Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nog mooier ik zie blowen als een medicijn, ben all 6 jaar niet verzekerd, met alles waar ik klachten mee heb is blowen me medicijn"
"ik begon in groep 8, ben nu 25 jaar blow nog steeds nooit last gehad"
"ga lekker blowen met haar man, wat loop je haar op de 15e all coke aan te smeren voor ze 18 is. is ze all een junk"