Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TeKNoZem zei: Wacky zei: Kun je dat dan eens onderbouwen ? Give me numbers, graphs, etc... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Hier nog een keer hetzelfde plaatje, samengevoegd met de metingen van NOAA op Mauna Loa over de afgelopen 50 jaar, plus een voorspelling voor de komende 10 jaar: (Van http://planetforlife.com/co2history/index.html) Duidelijk is dat we nu te maken hebben met veel hogere CO2 concentraties dan de afgelopen paar 100.000 jaar gebruikelijk waren. Ook duidelijk is (op deze tijdslijn) dat de huidige stijging vele malen sneller verloopt dan voorgaande stijgingen. Voor mij voldoende bewijs dat mensen door het verbranden van fossiele brandstoffen een duidelijke invloed op de CO2 concentratie in de atmosfeer uitoefenen. EDIT: geen idee hoe ik op dit forum plaatjes moet resizen of wat de maximaal toegestane resolutie is. Klik aub even op de link om de volledige grafiek te zien."