Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds november vorig jaar last van hevige paniekaanvallen en met behulp van cognitieve gedragstherapie en elke twee weken naar de psycholoog te gaan is het verbeterd maar ook heel verslechterd afgelopen twee weken. Ik zit met een constant “doemgevoel” zoals ik het noem op sommige dagen. Ik graak dan niet uit mijn hoofd. Hele dag druk op borst en tintelingen en soort branderig gevoel. Soms als ik aan het eten ben dat ik niet kan slikken precies en dan komt er terug de angst opspelen. Soms denk ik dat ik gek word. De huisarts heeft mij xanax 0,25 voorgeschreven voor de zware momenten maar door mijn ervaring als verpleegkundige en alle heftige dingen die ik op forums lees durf ik dit echt niet te gebruiken. Wat vinden jullie hiervan? Herkennen jullie je hierin?"
"Bedankt voor al jullie reacties. Ja, opzich gaat het nu wel goed met mij de laatste paar dagen. Heb gewoon pittige weken gehad. Ik heb de alprazolam wel liggen, maar niet gepakt. Ben me er heel bewust van dat de verslaving op de loer ligt omdat je idd eindelijk rust ervaart. Ik ben nog steeds elke 2 weken in behandeling sinds november. Ik ga proberen om zowel van de SSRI te blijven als van de xanax. Het is gewoon dat die twee weken pure hel waren in mijn hoofd en lichamelijk ook dat het zo uitputtend was dat ik aan de bel heb getrokken en de huisarts had gezegd als je extreme moeilijke momenten hebt kan je de alprazolam pakken. Heb het tot hier toe niet gedaan en hopelijk lukt het me om het zo verder te doen. Het is dat ik een dochtertje van 4 jaar bij mij heb dat ik het nog niet gedaan heb denk ik, want ben bang moest die er niet zijn dat ik allang eentje geprobeerd had."