Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb chronische pijn (verbrijzelde voet) en ik ben vorige maand voor het eerst begonnen met zelf wiet kweken (big bang), maar nu weet ik niet of ik echt tot oktober moet wachten of dat ik de bladeren nu al zou kunnen gebruiken om er thee van te maken. ik drink alleen wiet thee zodat ik wat beter slaap dus het is niet zo erg als het nog niet erg sterk is. Vanwege m'n ouderwetse dokter en slechte financiën kan ik het haast niet meer betalen om wiet te kopen en leek het me dus een betere investering om het zelf maar te gaan kweken. M'n plantjes zijn al ruim 60 cm hoog en je ziet ze haast groeien. Ik moet ze helaas wel binnen laten groeien omdat het veels te makkelijk is om op mijn balkon te komen. Gelukkig is mijn huiskamer op het zuiden en heb ik dus de hele dag de zon erop."
"Bedankt voor de reacties. Het probleem met andere middelen is dat ik er heel erg slecht op reageer en 2 dagen met watten in m'n hoofd rondloop en niet kan autorijden. Ik heb van alles en nog wat al geprobeerd, slaappillen, valeriaan, verscheidende medicatie die ervoor zorgt dat je slaperig wordt, maar wietthee is het enigste wat snel genoeg is uitgewerkt om me de volgende ochtend weer normaal te voelen. Op de gigantische trek op zoetigheid na, maar 2 boterhammen met hagelslag zijn genoeg om van dat gevoel af te komen. Ik snap dat de knoppen het beste werken, maar ik heb op verschillende websites gelezen dat je bladeren en zelfs takken kan gebruiken om er thee van te maken. Vandaar dat ik het dus toch maar eens wilde vragen."