Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen! Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden ) Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier. Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken. Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit". Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word. De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over. Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender? Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen! !ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN! Alvast bedankt boys and girls. Geniet van jullie eindejaar Greetz Shadybuzi x"
"@Alakazam Nee wij krijgen deze in de flessen zoals je die ziet in de video. Later voor gebruik word het pas gemixt met frisdrank. "Speculeren is hier niet toegestaan." zeg je. Op welk deel van men post heb je het dan? Wil hier namelijk geen regels overtreden van de forum of meer informatie zeggen dan dat hier maar toegelaten is! Dus bij een fout laat dit zeker weten en haal ik de post of een deel ervan weg! Deze vraag was voor mijzelf en de mensen rondom mij te kunnen informeren. Ik weet dat veel gebruikers van deze forum uit Nederland komen dus dit leek mij de gemakkelijkste weg om zo hun input te krijgen aangezien lean daar al langer in trek is. Ook "denk" ik dan dat er meer mensen daar er wat meer kennis over hebben. Op het internet vind je niet zomaar alles van info. En om de kant van andere gebruikers te horen helpt altijd bij deze zaken. Zowel voor de veiligheid van andere, mijzelf en ook voor toekomstige gebruikers die deze substantie tegenkomen en willen uitproberen. Die kunnen dan uit deze post meer info halen rond dit middel. Mijn grootste vraag was eigenlijk of iemand al van deze naam gehoord had want op het internet valt hier niks over te vinden. De Lean laten testen gaat hier ook niet zomaar in België, dit geld voor zo goed als alle drugs hier. Anyways bedankt voor het antwoord @Alakazam!"
"Alakazam zei: Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft en zelfs gevaarlijk is om te bespreken wat er in je drankje zit. Zoals je zegt is er een mogelijkheid dat er gewoon een etiket opgeplakt is dat niets te maken heeft met wat dat etiket hoort te representeren. Zelfs als hier iemand is met dezelfde flesjes met hetzelfde etiket heb je nog geen garantie of de inhoud identiek is. Als men dan gaat suggereren dat de inhoud prima is omdat zij een fijne ervaring met dat flesje hebben kan dat voor jou gevaarlijk zijn. De inhoud hoeft niet hetzelfde te zijn. Weet niet zeker hoe het zit met testen in België, maar had begrepen dat dat wel kon in Brussel? Klik om te vergroten... Ik denk dat ze dit ooit wouden invoeren om je drugs te kunnen testen in Brussel maar is er nooit van gekomen. Na wat opzoek werk vind ik hier ook niet direct iets over. Op dat vlak staat ons Belgenland wel een pakje achter"
"Rivalrie zei: Is lean niet gewoon heel kut? Klik om te vergroten... Goh valt wel mee vond ik. Is wel eens leuk om te doen in groep met een jointje erbij. Ik ga ook niet heel hoog doseren met lean daardoor is het wel prettig. Hoog doseren bij lean lijkt mij inderdaad wel kut, je vergeet super veel en je bent nog lammer dan na een paar dikke joints te roken. Je betaalt je er ook blauw aan voor wat het eigenlijk maar is. Ik zou mijn ervaring houden bij prettig voor eens te doen EN als je goed doseert want dat is altijd key voor een goeie trip!"
"@Roze Olifant @Rivalrie Bedankt voor jullie snelle antwoord ik zal er rekening met houden qua dosering. Ben ook niet van plan dit te blijven doen, was nu voor een 2/3tal dagen. Grootste vraag was rond die methylfenidaat aangezien een vriend zei dat dit doenbaar was. thnx!"
"Roze Olifant zei: Heb je normale (kortwerkende) methylfenidaat of gereguleerde afgifte/langwerkende? In het laatste geval wordt de stof geleidelijk afgegeven. In één keer 54 mg kortwerkende methylfenidaat nemen lijkt me heel erg veel. Ik woon nu in België en heb zelf alleen ervaring met Medikinet (10 mg kortwerkend) en Rilatine Modified Release. Als student, gewoon in Nederland, gebruikte ik ook Sandoz dacht ik, of Ritalin, in ieder geval 10 mg kortwerkend. Gereguleerde afgifte vind ik prettiger. Klik om te vergroten... Is inderdaad de gereguleerde afgifte/langwerkende (die van 54mg). Deze werkt makkelijk 12uur lang als ik het niet fout op heb. Op de achterkant van de strip relatine die ik nu gebruik staat alleen "Rilatine 10 mg" "methylphenidathydrochlorid tabletten" "Novartis". Denk niet dat deze een tragere afgifte hebben."
"Hallo! Dit is mijn eerst topic hier dus hoop dat ik het op de juiste plaats post weet ook niet of het al ergens op de forum staat vind niet echt iets hierover. De examens komen eraan ik ik ben momenteel wat aan het testen met rilatine (10mg). Een vriend vanmij gaf me methylfenidaat 54 mg sandoz en beweerde dat dit helpt bij concentratie ookal heb je geen ADD of ADHD. Ik neem het toch met een korreltje zout want 54mg is niet niks. Men vraag is hoe veilig is dit om te nemen als je geen ADD of ADHD hebt? Wat is de werking en hoe ga je hiermee om? Alvast bedankt! Shadybuzi"
"Rivalrie zei: 10mg ritalin is volgens mij al te hoog. Ik heb zelf ADHD en gebruik 4x 10mg per dag. Volgens mij is 5mg al meer dan genoeg of al teveel. Toen ik begon met Ritalin mocht ik als ADHD'er niet eens 10mg hebben. Pas wel op met bijwerkingen. Je kan een averechts effect hebben. Hoofpijn krijgen, bipolaire stoornis, pijn in gewrichten, een erectie voor meer dan 4 uur met permanente schade..... etc. Met andere woorden, lees de bijsluiter goed. Klik om te vergroten... Ik nam gisteren 2 pilletjes van 10mg. Ik merkte snel dat ik mijn focus beter op men studies kon leggen. Enige bijwerkingen die ik merkte was een verhoogde hartslag maar dit verwachte ik ook wel. Heb het deze ochtend ook genomen men hartslag is terug wat verhoogt maar niet extreem of gevaarlijk. Bedankt voor je snelle antwoord! Heb je enige ervaring met methylfenidaat sandoz 54 mg?"