Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kom van Rotterdam Zuid (Slinge), en ik zag vroeger heel veel van die junkies staan op elke hoek. Met de tijd verdwenen er steeds meer en tot de dag van vandaag staat er totaal niemand meer? Is het crack gebruik in rotterdam zo afgenomen of lijkt dat maar zo?"
"Tijdloos zei: Lijkt maar zo , ze hebben een huis van de gemeente nu en daardor is de straat schoongeveegd. Maar nog zat gebruikers die nu in huis roken. Klik om te vergroten... WIst ik niet, weer wat nieuws geleerd dan! Bedankt voor je antwoord. Iemand enig idee of ze nog staan bij rotterdam centraal? Daar stonden er meestal ook wel een paar"
"Hallo iedereen, Ik ben 17 jaar, 1.88 lang en 90kg zwaar Ik heb de eerste keer xtc rond het begin van juni gebruikt. Dat verhaal staat ook op het forum. Ik heb me netjes gehouden aan de pauze (2 maanden). Er was een vriend van me alleen thuis dus dit leek de ideale plek om is ff een nachtje xtc te slikken. Zo gezegd zo gedaan, ik 3 vrienden uitgenodigd waarvan er 1 nog nooit xtc had gebruikt. Verder nam de jongen die alleen thuis was ook wat vrienden mee waarvan hij en zijn vriend nog nooit xtc ophadden, dus dat was garantie op een onvergetelijke avond Het was rond half 11, iedereen was aangekomen (er waren ook mensen die niet gebruikten). Ik slikte alvast een halve want ik kon niet wachten . 10 minuten later neemt iedereen ook een halve. 30 minuten later voelde een vriend van me het al opkomen dus ik zij dat ik nog niks voelde waarop hij antwoordde: neem nog ff een halve dan (hij was dronken en ik ook). Dus ik neem die halve maar wat overigens best dom is geweest. ongeveer 15 minuten later klapte hij opeens in als een bom dat was echt niet normaal. Rond dit tijdstip was iedereen helemaal van de kaart. De jongens die voor de eerst hadden genomen wisten echt niet meer wat ze moesten zeggen ze waren zo verbaasd, kaken strak pupillen van hier tot tokio . Ik een rondje buiten lopen met die gasten, dus ik kom terug ik sta een beetje te praten met alle nuchtere mensen. Hun gingen natuurlijk helemaal stuk ik stond helemaal strak. Ondertussen had ik een gevoel van zo er is nu al denk ik wel 3 uur voorbij, dus een vriend bied mij een halve pil aan die ik nam wat achteraf niet zo slim is geweest. Rond 2 uur kwam een vriend van mij met de auto, we vroegen of hij sigaretten voor ons kon halen want hij was de enige die nuchter was. Zo gezegd zo gedaan ik en 2 maten in die auto gestapt met natuurlijke de nuchtere bestuurder. Vanaf hier werd alles een beetje wazig, ik nam nog een halve in de auto, begint hij opeens 120 te rijden maar ik zag alles 10x sneller gaan ik dacht dat ik in een lamborghini zat. Op de terugweg weet ik alleen nog dat ik een lantaarnpaal zag, en dat werden er opeens heeeeeeeeeeeeel veel. Vanaf dat weet ik niks meer ik heb de volgende dag gevraagd aan me vrienden of ik niet weggevallen was in de auto maar zij zeiden dat ik lekker aan het meezingen was me de muziek. Blijkbaar heb ik na die reis met de auto in het huis super erg lopen zweten en alleen maar heen en weer gelopen waar ik me helemaal niks meer van herinneren. Me ogen stonden niet meer wijd open, maar bijna helemaal dicht! (heb hier eventueel nog een foto van maar vind het niet fijn om het zomaar op internet te plaatsen). Het enige wat ik me nog kan herinneren daarna is dat het ongeveer 7-8 uur was en we waren allemaal nog wakker op de bank dat iemand zei, hey kijk het is al licht buiten. Vanaf daar leek het wel weer alsof ik ''wakker werd'' terwijl ik al heel de avond op was, ik heb echt niet geslapen. Vervolgens nog heel de dag gebleven bij het huis van die vriend tot laat in de avond. Waarschijnlijk was het voor mij iets te veel van het goeie, dat weet ik zeker. Volgende keer minder nemen!!"
"Mindless zei: Lijkt me echt minder om m'n eerste keer mdma mee te maken met mensen die maar door blijven gaan met halfjes nemen en denken dat het de bedoeling is om wazig te worden. En dan ook nog dronken worden. Hopelijk hebben ze alsnog een prachtige eerste ervaring gehad. Vind dat jullie er eigenlijk maar waardeloos mee omgaan, maar dat is de trend blijkbaar. Klik om te vergroten... Het was niet mijn bedoeling om er waardeloos mee om te gaan, maar als ik waus ben dan denk ik ja dat kan wel joh, dan heb ik zeg maar geen controle over mezelf. Volgende keer maar ff wekkers zetten op me telefoon wanneer ik eventueel bij zou kunnen nemen, en dan in een lagere dosis dan vorige keer."
"Ik heb afgelopen zaterdag voor de eerste keer XTC gebruikt, eerst een halve, een uur daarna weer een halve, en dan een uur daarna weer een halve. Ik voelde me zo blij en ik kon bizar snel rennen. Echt het beste gevoel dat ik ooit kon hebben. Ik weeg ongeveer 90kg en ben 1.88 lang en 17 jaar oud. Nu is mijn vraag: Ik wil zaterdag weer XTC gaan gebruiken omdat ik binnenkort voor een lange periode op vakantie ga met mijn ouders en er dan helemaal niks gebruikt kan worden, ook geen wiet Krijg ik dan weer dit mooie gevoel als ik dezelfde dosis neem? Het waren trouwens pillen van 150mg."
"Peppi en Coki zei: Nee, je lichaam (en vooral je hersenen eigenlijk) moeten nog herstellen van afgelopen zaterdag. Om het gevoel enigszins weer goed terug te krijgen, zou je nog wel een tijdje moeten wachten. Voor sommige is een maand al genoeg, anderen voelen het na 3 maanden pas weer. Over het algemeen geldt de 3 maanden regel voor XTC (MDMA), dus dat je steeds 3 maanden tussen je XTC gebruik houdt (dus voor jou zou dat dan in oktober weer pas zijn). Genoeg mensen die hier schijt aan hebben, maar dat moet je zelf weten. Het is sowieso al onvermijdelijk dat het effect na een tijd minder wordt, maar hoe verstandiger je gebruikt, hoe langer je het effect behoudt. Klik om te vergroten... Ik had inderdaad al gelezen dat mensen pauzes nemen van 3 maanden. Maar zou het voor 1 keer niet kunnen? en daarna een pauze nemen van 3 maanden zoals het hoort? En als ik het deze zaterdag weer doe is het voor de 2de keer dus het gevoel zal me nogsteeds best nieuw lijken. Ik wil natuurlijk niet dat al mijn vrienden de grootste lol hebben en ik niks neem omdat ik een pauze moet nemen."
"Jongens, als eerst bedankt voor jullie advies. Dit ga ik ook zeker opvolgen want ja als het echt niet kan, dan kan het gewoon niet. Hopen dat de 3 maanden snel voorbij gaan dan kan ik er weer tegen aan!"