Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry slecht in het kort houden ik was 2weken vrij + 1week (ziek) en heb toen wel dagelijks mefi gebruikt +/- 5g perdag had hiervoor geen tolerantie en heb misschien 3keer mefi gebruikt hiervoor… ik ben totaal niet verslaaft ik overdrijf gewoon altijd heb al 5dagen geen mefi gebruikt en heb er geen nood naar MAARR ik ging dus vorige maandag kon ik niet slapen door de mefi en moest werken ben toen naar de dokter geweest oke top 3dagen thuis donderdag eigenlijk hetzelfde en had ook gewoon geen zin in school (k doe duaalleer 2xschool 3xwerk). Dus ging ik woesdag nog dokter Maar deze keer wou de dokter gelijk bloed afnemen… die avond nog mefi gedaan donderdag ergens laatste vrijdag beld de dokter met een paar vragen., ben je moe/vermoei, hartkloppingen, zweten, onrustig…. EUH JA???? wat blijkt, men schildklier gaat te snel wat hiervoor zorgt, over maandje afspraak bij een specialist in het ziekenhuis dan gaan ze zien of ik medicatie of een operatie nodig heb. Ik ben et van overtuigd dat ik hooguit effe medicatie ervoor moet nemen als het het tegendan al niet weg is kan namelijk vanzelf over gaan Ik voel precies wat jij zegt voel deze bijwerkingen nu al 5dagen ik weet zeker dat dit door de mefi komt onv 3maand geleden ook bloed later onderzoeken op echt alles toen was dit niet Dus kan zijn dat je dit hebt door de mefi ik zal nog een update toen over de resultaten en hoe erg het is maar ikzelf denk dat dit ook wel zal overgaan Hieronder foto van klachten, heb hierzelf alles van behalve diaree en ongesteld ofcc"
"LucidLucy zei: Beste junkies, medeverslaafden en vooral de ex-gebruikers en mensen in herstel. Ik vraag me af of jullie weleens flashbacks ervaren naar gebruik. En dan heb ik het niet over gebruikersgedachten. Het 'moeten' halen. Maar als je al een tijd clean bent dat je geregeld hevige flashbacks krijgt die echt niet te controleren zijn. Ik ken enkele mensen die dit ook hebben, maar velen herkennen dit niet. Ik heb zelf flashbacks naar het injecteren van a-PiHP, ik zie mezelf de naald zetten, injecteren en krijg echt de rillingen in m'n lijf met de angst dat ik dood had kunnen zijn. Vaak gepaard met een ongecontroleerde beweging. Nog vaker heb ik flashbacks naar het vapen van a-pihp. Hoe het poeder langzaam smelt, een druppeltje wordt en je dan kunstig en behendig de vlam onder de folie beweegt. Alles om maar de meest optimale hit te krijgen. Hotrailen heb ik nog geen flashbacks van gehad. Van andere middelen heb ik ook nog nooit flashbacks gehad. Ik vraag me af hoe ik hiermee het beste om kan gaan want soms is het gekmakend. Je ziet wel de kunst van het vapen voor je, maar niet de rush. En na een periode van veel flashbacks ligt een terugval op de loer. NOTE: hoe ik hier omschrijf hoe vapen werkt als een kunst is verheerlijkend en ik wil met klem benadrukken dat er niets heerlijks is aan pyro's. EDIT: mocht je antwoord er niet tussen staan, kan ik die alsnog toevoegen. Klik om te vergroten... Weet niet of dit ook van toepassing is maar ik heb ook wel eens flashbacks van mezelf die snuif of ik weet nog dat ik onder lsd naar een grote spiegel in men kamer liep en ging lachen als herriner in 1st person maar heb hiervan ookal eens een flashback van gehad waarin ik mezelf 3rd person zie lopen naar de spiegel en lachen Voor de rest soms kleine stukjes die niet/wel echt zijn waarin ik snuif en bezig ben onder xtc maar meestal toch snuiven/een lijntje maken of fijnmaken ervan. Alleen heb dit niet in een slechte manier of naar gevoel wel soms ongecontroleerde bewegingen Alleen het verschil is, ik gebruik nogsteeds soms in het weekend waar ik zin in heb en heb ook geen dwang om te gebruiken?"