Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was benieuwd of jullie hier verstand van hebben, Stel je hebt een hardcore plaat en op het moment dat je m geluisterd hebt "nuchter", is je hoofd uitgeput. Wat gebeurt er dan precies, heb ik het goed dat je je serotonine dan laag rushed? En wat gebeurt er daarna chemisch gezien? Groetn,"
"Zeker met fysiek actieve muziek zou het ook endorfine moeten releasen, met hardcore ook dopamine en adrenaline, afhankelijk van. Toch heeft endorfine heeft niet zo'n tax. Ik ben echt benieuwd naar het "basgezicht". Alsof het de hele rit de moeite waard was, maar je wordt wat stug achter gelaten. En ik zat te twijfelen of het komt door spierspanning in het gezicht, of dat het iets doet met het serotonerge systeem, en wat dat doet als respons. Of het uberhaupt nog mogelijk is om terug te komen van zo iets?"