Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is nu al een jaar dat ik graag een psychedelische ervaring wil meemaken. Het begon vorige zomer toen ik op bezoek was bij een oude vriend in Nederland die mij vroeg of ik geen zin had om eens paddo's te eten. Na wat na denken en 'soul-searching' was het antwoord ja, dus gingen we naar de locale dealer die zei dat hij er wel voor zou zorgen. Toen hebben we hem 40 Euro gegeven, maar toen hij onderweg was naar een vriend van hem om de paddelstoelen te halen werden ze echter beiden opgepakt... 40 Euro weg en het is best irritant om mee te maken als je net een dag hebt zitten nadenken om tot de conclusie te komen van "Ja, ik wil trippen" en dan uiteindelijk niet te trippen. Too bad. Een half jaar later vraagt een vriend of ik geen dosis truffles wouw hebben. "Ja," zeg ik natuurlijk. Ik zat toen in het midden van de examens en had gepland om ze te nemen de dag nadat mijn examens gedaan waren, omdat dan mijn ouders nog moesten werken en ik het huis de hele dag voor mezelf zou hebben. Al hoewel ik wist dat 8 gram truffles niet zoveel zou doen had ik mijn kamer super net opgeruimd, wierrook en al zo'n dingen klaargezet om optimaal te kunnen trippen en volledig op mijn gemak te zijn. Een uur na het innemen van de truffles voelde ik nog steeds niets, en heb toen beslist om een dunne joint te draaien om de truffles te stimuleren. Nog steeds niets, toen maar een dikke joint. Ik was gewoon stoned en ben nooit gaan trippen of nooit anders gevoeld of visuals gehad. Niets. (De vriend die de truffles aan mij had gegeven zegt dat hij zin had om te dansen op muziek en dan hij rond zijn handen een paarse gloed zag etc...) Nog een half jaar later zit ik op Rock Werchter, een muziekfestival. Daar koop ik voor de eerste keer XTC. Eigenlijk had ik gewoon zin om eens LSD te proberen maar tot mijn grote verbazing was er bijna niets van drugs te vinden op dat festival, zelf geen wiet... Op een gegeven moment zag ik een man rondlopen met een overdreven vertrokken gezicht dat ik al gezien had bij andere mensen die MDMA genomen hadden. Heb toen een pil met 180mg MDMA erin gekocht. die pil heb ik gedeeld met een vriend. Ik heb de effecten amper 30 minuten gevoeld. Mijn vriend stond 4 uur lang met zijn ogen dicht te dansen en constant in zijn handen te wrijven. Op dit moment begin ik het raar te vinden dat ik de effecten van drugs niet voel zoals ik ze zou moeten voelen. Twee weken later zit ik op Dour, een muziek festival dat bekend staat voor het uitgebreide druggebruik. De eerste avond kwam er een dealer langs onze tenten voorbij die vroeg of niemand drugs nodig had. Ik vroeg of hij LSD had. Dat had hij en heb toen een zegeltje gekocht voor 10 Euro. Ik heb het genomen de dag erachter. Wat ik echter niet wist (tot dat ik het nu las in de post "LSD: het handboek" hier op drugsforum) is dat je die LSD luchtdicht moet bewaren. De zegel had ik gewoon in een papierje gevouwen en dat in mijn portefeuille gestoken. Daar heeft het ongeveer zo'n 12 uur ingezeten voor ik het nam. Toen ik het op m'n tong legde smaakte ik een milde maar toch wat pikant smaakje en iedereen die bij mij op de camping zat en die ook al eerder LSD hadden gedaan zei dat wat ik beschreef klonk als legit LSD. Ik heb er weeral helemaal NIETS van gevoeld, behalve toen ik 5 uur of zo na het innemem van de LSD in mn tent ging liggen. Toen voelde ik mij opeens erg dromerig en het klonk alsof mensen in alle richtingen rond mijn tent liepen. Dit duurde amper 5 minuten en daarna ben ik in slaap gevallen. Toen ik een paar uur later wakker was er niets meer. Ik weet niet eens ofdat hetgeen ik voelde door de LSD kwam of ik gewoon even aan het doorslaan was in mn hoofd. De dag erna was ik redelijk bummed out, zeg maar, omdat de LSD niet gewerkt had, dus heb ik maar nog een keer een pil gekocht. Een rode ster was deze, waarin 150mg MDMA zat. Heb ook weer de helft genomen omdat ik dacht dat die vorige pil misschien gewoon een slechte was. Weer voelde ik mij een half uurtje extreem sociaal, maar geen super energiek gevoel. Als ik erover nadenk was ik ergens wel blij dat de LSD niet gewerkt heeft want ik denk niet dat een festival de beste plaats is om je eerste trip mee te maken, of wel? Toen ik thuis kwam heb ik met een vriend gepraat die al veel ervaring heeft met alle soorten drugs en zei dat dit erg ongewoon was. Is dit zo? Kan een persoon minder gevoelig zijn aan de effecten van drugs dan anderen? Moet ik gewoon meer nemen? Wat ik wel niet versta, is dat ik van LSD niets gevoeld heb. Dat kan toch gewoon niet? Het moet toch iets gedaan hebben. Kan het zijn dat het gewoon nep-LSD was, of kan het zijn dat die 12 uur contact met zuurstof de LSD vernietigd heeft? Ik ben nu nog steends 'in pursuit of the psychedelic experience' dus heb ik van die eerder-vermelde drugservaren vriend twee kartonnetjes LSD gekocht. Die stuurt hij mij op met de post en zullen binnen een paar dagen toekomen. Wish me luck Excuses voor de overdreven lange post haha"
"Ik ben deze ochtend om 9u30 opgestaan, heb dan 45 minuten gewacht en om 10u15 het zegeltje op mn tong gelegd. Heb een uur en 40 minuten gewacht op iets van kenmerkende effecten, maar heelaas kwam er helemaal niets. Heb toen 2 dikke joints gerookt en nog steeds niets. Ik voel me nu een beetje hazy maar dat komt gewoon door het wiet roken, van de lsd voel ik niets. wat scheelt er aan mij dat ik dit niet voel? dat kan toch gewoon niet..."