Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu ongeveer 2 weken geen joint gerookt behalve die ene hijs die mij die badtrip bezorgt heeft. Nu heb ik nog snel 1 korte vraag. Is het verstandig om alcohol te gebruiken aangezien vanavond een motorhead concert is en dat gaat moeilijk zonder alcohol. Gr."
"En nog bedankt voor je reactie"
"Beste mensen, Sinds de afgelopen 2 weken heb ik last van onverwachtse paniekaanvallen die zeer overeenkomen met vroegere bad trips die ik heb meegemaakt. Sinds mijn 16 blow ik al bijna dagelijks een jointje, De afgelopen 2 tot 3 jaar is t vrij hard toegenomen tot minstens 4/5 joints per dag. Maar afgelopen tijd is er iets raars gebeurt, Zonder enige aanleiding kreeg ik steken rondom mijn borst dit kreeg ik vooral naar het blowen en naar verder onderzoek en vergelijking van de symptomen (Steken rond de borst, Zweten, en een tintelend gevoel in de mond en handen) bleek het dat ik hyperventileerde. Met de gedachten erbij dat ik wist waar de klachten vandaan kwamen ben ik gestopt met blowen. Dit hielp op het begin vrij goed tot op een avond ik weer een aantal hijsjes van een joint had genomen en ik een bad trip belande. Dit kwam erg overeen met een bad trip die ik een jaar geleden met truffles had dus ik had me nog wel goed gerust kunnen stellen maar wel met een angstig gevoel. Sindsdien heb ik geen joint meer aangeraakt maar heb ik wel onverwachtse paniek aanvallen en t gevoel dat ik weer terug in de bad trip val. Ik vond dit vrij raar aangezien ik mezelf wel als een ervaren blower zie en wel duizenden joint heb gerookt. Maar sinds die ene bad trip leef ik wel met de angst dat ik terug kan vallen en de angst dat ik een psychose heb opgelopen. Ik kan de paniekaanvallen meestal wel controleren met ademhalingsoefeningen die tegen hyperventilatie werken. Nou heb ik zn aanval dagelijks en mijn vraag is of het die hyperventilatie is die mij de paniekaanvallen geeft die zeer overeenkomen met bad trips of ik misschien wel een psychische stoornis heb opgelopen."
"En kan je ook in een trip blijven hangen van wiet? Of kan t zijn dat ik gewoon sterke afkickverschijnselen heb? Aangezien ik geen joint meer heb aangeraakt en eigenlijk ook wel bang ben om een joint te roken."
"Bedankt voor je reactie Willem, Ik merk wel dat de klachten die ik heb veel overeenkomen met ontwenningsverschijnselen, alleen de angstaanvallen komen zeer overeen met bad trips. Nu heb ik de afgelopen dagen wat meer afleiding gezocht wat wel hielp en ik er niet zo met me gedachten bij zat en het soms zelf helemaal vergat. De afgelopen 2 dagen heb ik geen terugval gekregen maar heb soms wel dat ik een schok door me lichaam krijg dat je bv krijgt als je heel erg schrikt en ik het angstige gevoel een beetje terug krijg. Dit valt al heel wat mee met wat ik de afgelopen dagen heb ervaren maar ben er nog steeds bang voor. Ik zit nog steeds wel een groot deel van de dag met de gedachten dat ik nog wel terug kan vallen maar het gelukkig toch niet gebeurd en ik gelijk wat afleiding zoek maar voel me soms nog wel "wazig""