Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind nergens op het net informatie terug over het inhaleren van Reflex spray. Het is ondertussen echt een verslaving geworden. Ik neem sowieso al antidepressiva, angstremmers en lorazepam (voor het slapen). Inhaleer ik dan nog een uurtje of wat Reflex spray word ik erg kalm en val ik makkelijker in slaap. De geur vind ik onweerstaanbaar. Waarschijnlijk de kampfer en menthol. Ik las zonet ergens op een forum dat Reflex Spray grote rommel is. Maar na al de drugs die ik al geprobeerd hebt is dit de goedkoopste, de lekkerste qua geur (ik ben er echt wild van) en maakt het me zo zalig kalm. Normaal heb ik veel problemen om in slaap te vallen. Even de spray inhaleren en de slaap komt een stuk sneller. Hoe schadelijk is mijn verslaving?"
"Psychedelibee zei: Ik zou hier maar per direct mee stoppen en naar de huisarts gaan om te laten onderzoeken of je niet al schade hebt opgelopen hieraan. Klik om te vergroten... Ik heb het al aan enkele dokters gevraagd, die hadden er nog nooit van gehoord (vonden het een vreemde verslaving) en die zeiden dat ze het niet zo goed weten. Maar dat als ik niet overdrijf het wel niet zo'n kwaad zal kunnen (wat ik toch een vreemde uitspraak vond). Mijn bloed is onderzocht en dat was perfect in orde."
"Albedo zei: Is het niet deze misschien? Is voor nasaal gebruik. www.pharmacieales.com/humex-reflex-spray-nasal-15ml-p-2629.html Klik om te vergroten... Nee, het is lichaamsspray."
"Nu ja, ik spuit het in de dop van de fles en inhaleer niet direct. Het drijfgas heeft al kans om te verdampen op die manier. Ik neem morgen maar eens contact op met het antigifcentrum."
"Vreemd dat er blijkbaar niemand anders is met deze verslaving. Mijn dokter moest er zelfs om lachen. :-/"
"BasvanHoven zei: Mee eens, hoewel de lach van de dokter hoe onprofessioneel ook wel te begrijpen valt als je je realiseert dat deze situatie vrijwel nooit voorkomt, en hij er misschien als verbazing of schok om moest lachen. Hij had op z'n minst zijn excuses kunnen aanbieden en je hulpvraag serieus kunnen nemen, maar dat deed ie niet of wel? Klik om te vergroten... Wel, ze had inlichtingen ingewonnen bij een dokter die gespecialeerd is in zulke zaken en die vertelde dat hij nog nooit gehoord had van iemand die dit snoof. Ze vonden het blijkbaar zo vreemd omdat de meesten het vinden stinken. Ik bleef wel zitten met mijn vraag natuurlijk. Hier in België heb je een soort van druglijn. Daar heb ik mijn vraag ook gesteld en de medewerker kon mij geen antwoord geven. Vraag het aan je huisdokter wist hij me te zeggen. Maar huisdokters zijn blijkbaar ook beperkt in hun kennis. Als je de ingrediënten leest zouden ze me toch iets of wat moeten kunnen zeggen dacht ik. Niet dus. De Dunne zei: Is het niet juist net als vele kids doen in armere landen? Aan deobussen en lijm snuiven? Klik om te vergroten... Ik denk inderdaad dat het iets soortgelijks is. Het is een verslaving. Als ik in bed lig is de behoefte heel groot. Overdag als ik iets om handen heb niet. Sinds gisteren probeer ik het zoveel mogelijk te beperken. Maar stoppen lukt me (nog) niet."
"Bon, ik heb contact opgenomen met het medisch team van het anti-gif centrum. Het kalmerende gevoel komt door de drijfgassen dat een tijdelijk zuurstoftekort in de hersenen veroorzaakt. Hier moet ik dus heel snel vanaf. Bedankt voor jullie antwoorden. Nu is het aan mij."