Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag lieve mensen, Ik zit nu op mijn 8ste dag in opname bij de Brijder in Alkmaar. Zat er net echt even door heen. Ik slaap al vanaf het begin heel onrustig van nature slaap ik al slecht. Is puur ook de afkick wat ook niet mee helpt voor een goede nachtrust. Het is gelukkig een fijne een groep scheelt gelukkig een hele hoop. De arts had mij mitrazipine voorgeschreven hier en het was vannacht mijn 2de x dat ik het nam. Viel uiteindelijk evengoed pas om half 6 in slaap wat resulteerde dat ik pas 8:50 wakker werd en niet bij het ontbijt was. Gister dus vergelijkbare situatie. Daar voor was ik op tijd met alles deed met alles mee. Ik werd vanmorgen op gesprek geroepen dat ik een waarschuwing kreeg een officiële. Net ff flink lopen janken is dit de omgekeerde wereld. Ik doe zo mijn best word je nog gestraft ook. Er zit een jongen hier onwijs lief ook hij. Schrijven ze hem trazadon voor het slapen terwijl hij ernstige darm problemen heeft. Jongen is wit heet hij zei ze hebben me 100 mg gegeven ipv 25 mg en hij staat te stuiteren als een gek plus dat als hij over doseert er aan kan overlijden lekkere fout. Mag absoluut niet ipv zijn ernstige darm problemen dat medicijn. Maar terug naar mij de groep is onwijs lief en leuk voor elkaar. We steunen elkaar en lachen veel. Maar dit geeft me even een domper moest het even van me afschrijven. Misschien hebben jullie nog tips wat ik nog evt zou kunnen zeggen. Ik ben niet op mijn mondje gevallen maar tegen onrecht kan ik echt niet tegen. Op mijn 2de dag dat ik binnen kwam als enige x nog urine moeten inleveren. Ging gister maar eens vragen hoeveel er zat toen kwa amfetamine. 2800 ml geen idee of dat nog veel was. Had het er in de laatste week voor opname nog aardig wat van genomen. Ook zenuwachtig voor opname enzo. Bedankt alvast voor jullie tijd. Liefs"
"Ik kan wel bellen hier maar weet niet of hun daar wat mee kunnen 112. Is geen spoed geval zeggen ze dan waarschijnlijk of niet ?"
"Bedankt voor je snelle reactie. Ik pak ff een douche lees zo verder."
"Ik had een heel stuk getypt was in ene weg. Zeker verkeerd knopje gedrukt ofzo. Gaan zo eten hier. Ik ga na het eten wel het stukje over nieuw maken 🤞"
"Hi nog wakker ? Sorry reageer nu pas. De avondleiding gaat er een duidelijke rapportage van maken en ze stelde ons allebei in ons gelijk. Bij de avond bespreking even duidelijk gezegd hoe de vork in de steel zit. Blij toe. Ik ben benieuwd naar die 2 hun reactie morgen hun zijn nog al autoritair die van de ochtendploeg die ons een officiële waarschuwing gaf. Die lieverd van de avond zei ze kunnen niks anders als het terug schroeven. Word vervolgd morgenochtend. Liefs"
"Er schijnen ook zucht remmers te zijn. Een andere man van de afdeling kreeg campral. Hij werd er wazig van zijn die man. Kijk zegt het stemmetje soms in mijn hoofd "o dat is niet verkeerd " stom hè pfff. Schijnt ook nog een ander soort te zijn volgens hem blijft je zucht daar bij hetzelfde."