Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben nieuw hier , ik slik vanaf 2005 eerst oxycontin 20 mg 3 x daags wat ik verhoogd had tot 80 tot 100 mg per dag en nu afgebouwd tot 2 x daags 10 mg oxynorm snelwerkend en 6 keer per dag 5 mg dit slik ik omdat ik ziekte van lyme heb opgelopen in 2005 . Nu is mijn probleem dat ik ook copd stadium 4 gold heb ( laatste stadium) en ben 51 jaar oud en in Juni mag ik naar Groningen om een screening te krijgen om op de donorlijst te komen. Mijn longinhoud is nog maar 16 procent en wil echt graag geholpen worden maar de arts zei dat mijn oxynorm een probleem zal wirden als ik niet ga minderen! Ik ben al begonnen en had al 1 doosje over maar gaat langzaam ! Voor mijn gevoel neem ik alleen oxynorm tegen de pijn maar denk echt dat ik toch ook verslaafd ben. Als ik geen capsule inneem dan weet ik me geen raad van de pijn? Kan het zijn dat het alleen een afkickverschijnsel is?"