Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na 9 mnd fentanyl 25 vond ik het duf zijn genoeg, ik dacht ff te stoppen met de fentanyl, 3 dagen 12, 5 geplakt en 3 dagen 7, 5 en nu niks meer Toch heb ik enorme last van ontwenninsverschijnselen, heeft iemand ervaring met de duur van die verschijnselen, ik ben nu bijna 3 dagen pleister vrij maar vlieg tegen de wand op! Zweten, trillen, angstig, buikpijn, koud dan weer warm en ga zo maar door, slapen lukt helemaal niet. Wie o wie heeft tips, weer starten met de fentanyl wil ik echt niet dan zijn deze hel dagen voor niets geweest. Groetjes San"
"Kijk dat zijn tips, het scheelt enorm dat douchen en in bad! . Ik hou vol want ik ben nu al zo ver, maar dat slapen, de nachten zijn vreselijk, dus vanacht in bad gegaan en daarna toch nog een uurtje geslapen, tnx!"