Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allen, Vandaag is mijn kweeksetje P. Cubensis B+ in de zak gegaan, en heb ik geregeld dat ik veilig kan gaan trippen. Ik heb echter nog wel wat vragen omtrent de paddo's zelf. Als de paddo's zijn geoogst zie je vaak op foto's dat er nog wat draadjes aan de onderkant van het steeltje zitten. Is het de bedoeling om deze eraan te laten zitten of kan je ze er gewoon afsnijden? Het ziet er namelijk niet erg appetijtelijk uit. Verder heb ik gezocht naar een antwoord maar kon ik niks concreets vinden voor deze vraag.. Wat is een goede hoeveelheid natte paddo's om te nemen? Ik heb een keer eerder getript op truffels, een portie van 10 gram, wat mij goed beviel maar wel aan de zwakke kant was. Ik heb meerdere keren gelezen dat zo'n 30 gram p.p. goed zou zijn, maar is dat wel zo? Ten slotte zou ik graag willen weten of jullie nog een paar goede tips hebben voor de setting. Ik heb tot nu toe geregeld: - Een sitter die ik 100% kan vertrouwen voor mij en mijn vriend - Een zolderkamer, niet te licht of donker met fijne hangplaatsen - Rustige muziekjes (Buena vista social club.. erg aan te raden!) - Voedsel? Ik weet dat suikers de werking remmen dus zorg ik voor wat zoete dingen mocht het toch fout gaan Ik wil 100% voorbereid gaan trippen zodat ik er maximaal plezier aan beleef. Heb je dus nog iets op of aan te merken laat het dan vooral weten! Mvg Sandos"
"Allereerst bedankt voor alle antwoorden, mijn nieuwsgierigheid is verzadigd Verder maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen om een bad trip omdat ik heerlijk in mijn vel zit en ik vaker op de locatie ben geweest en daar eigenlijk alleen maar positieve momenten heb beleefd. Ik begin wel gewoon met 20-25 gram, dan zie ik hoe het verloopt. N.B. Het klopt toch dat het gewicht van een gedroogde paddo ongeveer overeenkomt met 10% van nat? Dus in dit geval 2-2,5 gram. Ik ga ze namelijk eventueel drogen als ik ze niet binnen een korte periode kan opeten. Nogmaals bedankt voor de goede antwoorden! Mvg Sandos"