Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer was perfect: langdurige love feeling, de gezelligste mensen en geraved tot 10 uur ‘s ochtends op harde techno. De dagen erna voelde ik het effect van xtc nog. Ik ben best introverted en na mijn eerste keer was sociaal contact maken op bijv. werk/school opeens veel makkelijker en leuker. Helaas kwam corona dus dat effect was alweer snel verdwenen. Na corona weer xtc gedaan op een d&b festival en het was top, maar zeker niet net als de eerste keer ondanks dat er 2,5 jaar tussen de 1e en 2e keer zat."