Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Sinds 2 jaar slik ik mirtazapine en gebruik ik al langer regelmatig op feestjes een paar likjes M. Nu had ik 5 weken een weekend festival waarop ik op de laatste avond sinds een lange tijd X met M gecombineerd had en de dag later last kreeg van shocken, waarschijnlijk kwam dit door te hoge dosering van X en weinig slapen. En paar dagen later had ik een best heftige reactie in mijn lichaam gehad, vanwege een te hoge dosering van de mirtazapine zoals shocken, zweten, hartkloppingen, benauwdheid en tot een paar dagen geleden had ik hier bijna elke dag nog last van ; hartkloppingen, raar voelen en me benauwd voelen. Volgens mijn huisarts zijn dit paniekaanvallen, aangezien ik een angst hierdoor heb gecreëerd. Nu is mijn vraag, Volgende weekend heb ik weer een festival op de planning staan, zouden jullie weer aan de M gaan of wat zouden jullie doen in mijn situatie?"
"Ja ik weet niet zo goed of dit nou door de drugs is gekomen of na een overdosis mirtazapine, de klachten zijn allemaal ontstaan na dat ik een overdosering had van mirtazapine. Benzoboss zei: Mirtazapine is wss relatief veiling icm mdma. It is specifically a potent antagonist or inverse agonist of the α2A-, α2B-, and α2C-adrenergic receptors, the serotonin 5-HT2A, 5-HT2C, and the histamine H1 receptor.[7][72] Unlike many other antidepressants, it does not inhibit the reuptake of serotonin, norepinephrine, or dopamine,[7][72] nor does it inhibit monoamine oxidase. Maar als je denkt dat mdma deze bijwerkingen heefd gekreeerd neem het Dan niet lol Klik om te vergroten..."
"Ik snap het. Alleen ik heb deze medicijnen al 2 jaar zo ongeveer en sinds ik deze neem gebruik ik regelmatig eens in de paar maanden M dus ik vraag me dan af of deze bijwerking puur van de overdosering Mirtazapine zijn gekomen? Anders leek het me dat ik deze symptomen 2 jaar eerder of in loop van de tijd al had gekregen. Mindless zei: Check ook dit topic en met name de reactie van @Jmths over überhaupt Mirtazapine en MDMA combineren. Komt erop neer dat je je eigen proefkonijn bent. Maar met zulke eerdere heftige reactie symptomen zou ik helemaal geen MDMA meer nemen als ik jou was. Eventueel heel voorzichtig weer eens proberen wanneer je al een tijd van de Mirtazapine af bent. Klik om te vergroten..."
"Nou het zit namelijk zo. Ik heb op de zondag m met x gecombineerd en daarvoor heb ik heel lang geen x gedaan. En voorheen als ik m deed en alsnog mijn mirtazapine slikte had ik nooit ergens last van, ook niet de volgende dag. Dus ik gok dat het door de combinatie komt van de x waar ik 3 kwart pil van op had en 1 ini mini likje m. Mindless zei: Dat kan ik niet zeggen. Er is immers ook weinig bekend over het combinatiegebruik van Mirtazapine en MDMA. Je had toch ook teveel MDMA genomen? Hoeveel mg MDMA in totaal schat je? Dat het lang goed gaat zegt trouwens niet per se wat. Misschien dat @Jmths er ook nog wat over wil zeggen(?) Je zegt in je beginpost dat je al schokken kreeg de dag na je MDMA gebruik. En daarna nog klachten van een vermoedde overdosering Mirtazapine een paar dagen later. Het klinkt alsof je sowieso MDMA misbruikt hebt deze keer. Je kunt beter sowieso stoppen met likjes, want dat is een waardeloze manier van doseren. Klik om te vergroten..."
"Oh ik dacht dat X een mix was van mdma en allerlei andere dingen erin, heb ik begrepen. Ik neem altijd pure mdma kristallen. Op een festival dag neem ik minstens 2 likjes ter grote van mijn ring vinger en op die zondag dus 1 ter grote van de helft van mijn pink. Mindless zei: Je hebt dus geen idee hoeveel MDMA je hebt genomen? X = MDMA trouwens. Het is wel handig om in ieder geval ongeveer te weten hoeveel mg je inneemt en hoeveel maximaal aan te raden is voor jouw lichaamsgewicht. Dat je lang geen MDMA hebt genomen maakt niet uit voor de aanbevolen hoeveelheid voor jouw lichaamsgewicht. Probeer in ieder geval dat te doen een eventuele volgende keer zou ik zeggen. Klik om te vergroten..."
"Ik weeg momenteel 56 kg en dat kan inderdaad wel kloppen maar kan ik dan concluderen dat ik die maandag verschijnselen heb gehad van overdosering m met x ? En hoe zit het met die paar dagen later? Daar had ik last van een overdosering van mirtazapine en daar heb ik tot een paar dagen nog steeds last van gehad. De Dunne zei: MDMA (M) is de werkzame stof in een XTC (X) pil. Beiden zijn dus exact hetzelfde alleen is een xtc pil mdma met bind/vulmiddel samen geperst. Ik weet niet hoe zwaar je bent? De gemiddelde xtc pillen die in omloop zijn bevatten zo rond de 200mg mdma, soms zelfs nog meer. 3 kwart pil is dan 150mg en met het likje mdma er nog bij zul je totaal gezien een behoorlijke hoge dosis mdma hebben gehad. Likje mdma is namelijk slecht te doseren en men neemt dan meestal teveel. Samen met die 3 kwart pil verklaart dat vast je klachten. Die schokjes zijn meestal een teken van overdosering van mdma. Lees de info in deze onderstaande link eens goed door alsjeblieft. Tips om “verstandig” met mdma om te gaan. https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Klik om te vergroten..."
"Oke ik weet even genoeg dank je wel voor alle informatie, immers als ik een likje neem ik natuurlijk niet een likje zo groot als me hele pink maar alleen de top van mijn vinger. Mindless zei: In Nederland zit er tegenwoordig praktisch alleen MDMA (en bindmiddel dus) in XTC pillen. In de VS bijvoorbeeld is de kans op andere stoffen veel groter. Testen is alsnog altijd aan te raden, maar wanneer XTC genoemd wordt, dan gaat het in feite om MDMA in pilvorm. Likjes blijven een zeer inaccurate manier van doseren. Je hebt toch immers geen idee hoeveel mg je ongeveer binnenkrijgt met "maten" als 'ringvinger' en 'helft van pink'? Met 56 kilo zit je met de aanbevolen maximale dosering van 1-1,5 mg/kg op 56-84 milligram. Met de pillen van tegenwoordig die geloof ik gemiddeld op 180 of nu zelfs 200 mg zitten, heb je dus waarschijnlijk al minimaal 2 of 3 keer zoveel MDMA genomen als max aanbevolen voor jouw gewicht. Grote kans dus dat het kwam door een overdosering MDMA ja. En de Mirtazapine kan potentieel ook nog een rol spelen omdat er dus weinig bekend is over dit combinatiegebruik. Klik om te vergroten..."
"Wellicht zou dat helpen, weet jij ook of je persoonlijk met iemand in contact kan komen zodat ik daar over praten met met iemand die er verstand van heeft Mindless zei: Geen probleem. Maar alsnog blijft het feit: je hebt geen idee hoeveel je binnen krijgt met een 'likje'. Er zitten hier wel een paar mensen met heel veel verstand van dit alles. Misschien kunnen die je nog meer vertellen. Klik om te vergroten..."
"Goed plan! Maar ik las ergens dat je rekening moet houden met je lichaamsgewicht, ik weeg ongeveer 55/56 wat zou ik dan moeten nemen? Benzoboss zei: Haal anders gwn een weegschaal en maak bometjes van 100-+mg? Klik om te vergroten..."
"X = xtc en met m bedoel ik mdma kristallen. Voor jou misschien een kansloos topic, voor mij zeker niet. Anders plaats ik zoiets niet. Jmths zei: X = XTC = MDMA? M = Mitrazepine? Dus je had de MDMA te hoog en te vaak gedoseerd en daarnaast weinig geslagen terwijl je medicatie krijgt met tegenovergesteld effect? Wat denk je zelf? Denk eens diep naar afgaand op hetgeen dat je zelf en je huisarts eerder verteld hebt. Het blokkeert een zeer aanzienlijk aantal receptoren die MDMA aangrijpt. Misschien moet je acht.zes even vragen wat het combineren van een antagonist plus methylfenidaat met je kan doen, dan weet je het zeker. Beetje kansloos topic in ieder geval. Stap 1, koop een weegschaal: http://drugsforum.info/drugs/weegschaal-guide-2018-2019-jmths-t14888.html Optie 4: https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...electronic-balance-black-2034101#.XExgY82NyUk Klik om te vergroten..."