Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoii, ik was eerst niet meer van de slaappillen na nare ervaringen met Bromazolam, maar heb sinds weken sporadisch 5mg norflurazepam gebruikt. Dit kwam mede door een dag GHB te gebruiken en me na zo’n slaappil toch weer kon slapen en functioneren de dag erna, zonder afkick verschijnselen daarvan. Heb het nu ongeveer 5 dagen achter elkaar gebruikt (1 pil van 5 mg). Nu heb ik sinds gister rillingen, spierpijn, hoofdpijn en gewoon echt niet lekker. Slaap steeds 4 uur per keer en slaap dan weer door. Ben gaan googlen en het zou kunnen komen door de afkickverschijnselen van norflurazepam. Heeft iemand ervaring met deze klachten? Het voelt alsof ik corona heb (geen koorts, ben meer koud dan warm, test gedaan deze was negatief en lichaamstemperatuur is redelijk laag 36.1). Heb de afkick verschijnselen wel vaker gevoeld van andere middelen, waaronder slaapmiddelen, maar dit voelt anders aan. Wil er per direct mee stoppen, dan maar door de zure appel heen bijten. Heb gister wel een nieuwe 125 ml lading ghb gehaald om deze pijnen te verminderen. Mijn hartslag is ook hoger dan normaal, wat lijkt op griep of mijn lichaam die toch wat toxic eruit wilt werken. Hoop dat iemand me hierbij kan assisteren door ervaringen te delen. Lees veel verschillende dingen over dit “slaapmiddel”."
"Beste lezers, Ik moet dit weekend naar festivals en heb zaterdagmiddag met een vriend afgesproken om erheen te gaan. Hier kan ik eventueel / ketamine / coke / alcohol speed gebruiken. Nu zit ik al bijna 3 weken achter elkaar aan de GHB. Hij weet daar niets vanaf. Weet niet precies hoeveel ik neem, meestal 3 ML per keer. Ik gebruik het nu ook om te slapen, dan neem ik meer dan 5 ML. Soms ben ik zo moe dat het na 4 ML al lukt om te slapen. Meestal word ik ongeveer na 2, 3 of 4 uur wakker. Hierdoor slaap ik weken lang al in delen. Vanmorgen is het me wel gelukt om 4,5 uur achter elkaar te slapen zonder weer GHB te nemen of de behoefte te hebben. Het was gisteravond op en m'n hartslag begon om hoog te gaan. Moet wel zeggen dat ik niet veel gegeten had die dag. In de loop van de middag werd ik angstig en schrok ik van elk geluid. Hier schrok ik zo van dat ik weer gehaald heb en weer aan GHB zit. Ik kan niet aan phenibut of baclofen komen (hoe kan dit zonder huisarts?). Vorige keer van huisarts 5 MG Diazepam gekregen om af te kicken. Dit was veel te weinig. Lukt het met Bromazelam (3MG) om af te kicken voor zaterdag? Ik ga als ik straks wakker word er 1 nemen en kijken hoelang ik slaap. Ik heb ook nog 2 etizolams eventueel. Ik kan weinig vinden over bromazelam op het internet. Ik kan nog 2 dagen (morgen overdag en vrijdagnacht) nog slapen om mijn slaap in te halen. Alvast bedankt!!"
"Ulixes zei: Je “moet” naar festivals? Ik denk dat je heel andere prioriteiten moet stellen op dit moment.. Klik om te vergroten... Ik heb afspraken staan en ja ik weet het, het is niet slim. Maar ik vroeg dus over Bromazolam."
"_shikantaza zei: Ik zou maar eens rustig aan doen als ik jou was. De GHB afbouwen en rust pakken in plaats van allerlei drugs gebruiken op een festival. Klik om te vergroten... Ik heb afspraken staan en ja ik weet het, het is niet slim. Maar ik vroeg dus over Bromazolam."
"Spyro zei: Nee, zeer onverstandig. Je lichaam heeft nu de G nodig geen Bromazolam. Je kunt het eventueel afbouwen zoveel mogelijk. Phenibut kun je gewoon online halen. Ik zou dat festival ook overslaan. Klik om te vergroten... Ik werd na een uur wakker na eerst ong 1 mg bromazolam. Toen al 3 uur geen g meer genomen. Daarna toch piekeren om niet meer te kunnen slapen en de rest genomen (3mg). (Geen ghb). Doe nu steeds slaapjes van een uur en ik had geen afkickverschijnselen na de Bromazolam. Mijn vriend en ik deden dit altijd na dagen bingen (met ghb en dan daarna met slaappillen en daarna de slaappillen weer weg) en het ging eigenlijk altijd goed. Moet ik echt die g nemen nu in kleinere mate? Dalijk kan ik vannacht niet slapen. Dit speelde zich af van 06.00-12.00. Lig nu weer in bed en heb 2,5 ml genomen, maar wil eigenlijk helemaal niet meer nemen."
"Raver zei: Volgens mij heb je niet zoveel te willen als je GHB verslaafd bent. 3 weken is lang. En je neemt hogere dosissen in de nacht dus ook nog niet eens stabiel. Sorry maar je gaat niet beter worden in 1 dag. Zoek hulp. Klik om te vergroten... Ik heb me al aangemeld bij de verslavingszorg. Sta al weken op de wachtlijst ."
"Spyro zei: Ook iets om mee te nemen. Stel je gaat naar het festival en je krijgt je G niet mee of het raakt kwijt of het wordt afgepakt dan heb je een heel groot probleem Erg dom om te gaan. Klik om te vergroten... Ik neem het sowieso niet mee naar het festival.. Kwam hier voor iets van tips om af te bouwen, maar hoor alleen maar zoek hulp.. Erg jammer. Ik loop bij de verslavingszorg en sta op een wachtlijst voor een trauma psychiater en iemand die verstand heeft van ADHD en het gebruik van middelen."
"Zeehond zei: Ga nou niet zelf doktertje spelen met research chemicals…..je hebt geen idee wat je aan het doen bent. Afbouwen onder begeleiding zoals meerdere mensen hier aanbevelen: en ga niet naar het festival. Er zijn nu even belangrijkere zaken voor je gezondheid lijkt me. Maar goed, ik lees nog geen hoopvolle feedback van je, ondanks de tips en adviezen. Klik om te vergroten... Vind dat je veel aannames neemt in deze situatie! Natuurlijk zoek ik hoopvolle feedback en adviezen. Ben nu aan het afbouwen met G na advies van @Spyro. Ik sta al ingeschreven bij de verslavingszorg.. Je weet niet iemand zijn of haar achterliggende van het drugsgebruik. Mijn werk ligt in de evenementenbranche, waardoor dit soort festivals essentieel zijn voor mijn inkomen. Dus “ga nou zelf geen dokertje spelen met research chemicals” vat ik niet op als een advies, maar meer negatief op alles wat ik hier deel. Ik deel het traject om te kijken of iemand me kan helpen en het meeste wat ik lees zoek hulp, waar ik al me bezig ben ✨."
"_shikantaza zei: Zeg je afspraak maar af dan. Er komen nog festivals genoeg. Je kunt met Benzo's een GHB verslaving afbouwen. Maar Bromazolam lijkt me geen goede keuze, tenzij je de dosering precies, en laag, kunt bepalen. Die 2,5 of 3mg pellets van RC verkopers zijn veel te hoog (en vermoedelijk onnauwkeurig) gedoseerd. Beter ga je bij je huisarts langs en vraag je daar om hulp. Hij of zij zal dan iets passends en veiligs zoeken. Dat wil zeggen medicatie uit een gecontroleerd proces zonder vervuilingen, nauwkeurig en juist gedoseerd. Plus monitoring van jouw welzijn. GHB afkick is gevaarlijk. Speel daar niet mee. Klik om te vergroten... Mijn huisarts was hier vorige keer helaas niet zo bekend me en gaf me 5MG diazepam om de nacht. En al helemaal geen afbouwschema dat heb ik toen zelf gedaan door steeds minder te gebruiken. De huisarts is ook erg slecht bereikbaar en de apotheken hier overvol, recepten krijg je meestal pas na een week (!!). Vandaar dat ik het op deze manier wilde proberen met de middelen die ik tot mijn beschikking heb. Heb volgens mij ook roze metizolams en 1,5 etizolam."
"Raver zei: Volgens mij heb je niet zoveel te willen als je GHB verslaafd bent. 3 weken is lang. En je neemt hogere dosissen in de nacht dus ook nog niet eens stabiel. Sorry maar je gaat niet beter worden in 1 dag. Zoek hulp. Klik om te vergroten... Ja er zaten dagen wel wat rust dagen tussen (geheel geen drugs), alleen de afgelopen week niet helaas."