Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry als deze topic niet hier hoort! Ik had 2 maanden geleden voor de eerste keer X genomen.. Op het feestje een heel leuk meisje ontmoet en na het praten kwam strelen/zoenen helaas moest ik eerder weg dus was er die avond niks gebeurd.. Nu vraag ik me af of dit vanwege het love gevoel komt en of dit wel acceptabel is om te doen zeg je dan ook makkelijker ja of is het alleen vanwege de XTC.. Ik bedoel het is alsof je iemand misbruikt die dronken is of is dat niet zo? Ik snap heus wel dat je door het ''love gevoel'' wilt knuffelen enzv maar als je dan sex wilt hebben is dat dan verkeerd?"
"Joopiejo zei: Het is misschien een ander verhaal als iemand echt helemaal van de wereld is om daar misbruik van te maken. Maar zolang iemand gewoon aanspreekbaar is en iedereen vrijwillig sex wil, is het alleen maar positief denk ik. Alcohol en drugs worden niet voor niets tijdens het uitgaan genuttigd Klik om te vergroten... Ja nee daarom maar ik weet niet ik zou dan een schuld gevoel hebben maar als het ook vanuit haar kant komt dan moet ik niet klagen toch?"
"Smoken zei: Mooie avond, maar had je je nou echt goed voorbereid op die aaf of was het gewoon ff snel besloten? Niet dat dat heel veel boeit hoor, want je hebt blijkbaar een geweldige avond gehad, maar voor volgende keer moet je sowieso ff 2 maandjes wachten en goed voorbereiden. En mooi he, dat je gewoon super makkelijk contact maakt, maar dat je meer een verliefd achtig gevoel naar hun hebt dan zo dronken oerachtige neukbehoefte hebt xD Ik vind sociaal contact met een pilletje op zo geweldig Hoe voel je je nu? Nog steeds lekker waarschijnlijk? Klik om te vergroten... Haha bedankt voor je reactie! Ik was niet van plan om die avond iets te nemen maar ik dacht ik probeer het gewoon.. Nee na die avond ben ik soieso van plan om weer te gebruiken maar ik ga wel gewoon nu 2 maanden wachten! Kan nu al niet wachten ik ging zo hard he oeff precies ik was echt gek op iedereen dat gevoel is echt onbeschrijfelijk. Had alleen de dag erna wat last van een slappe kaak maar geen erge pijn of ''down'' gevoel maar dat komt denk ik wel omdat ik genoeg water die avond had gedronken.."
"*Modknip: dat plaatsen we hier niet, zie forumregels* hij zei dat het de beste waren in de omloop ik snap al die bijnamen van die pillen niet dus ik moest er echt hard om lachen Leuk report man dat knuffelen is soieso het beste in mijn mening dan.. je vraagt gewoon een elke random meid of je wilt knuffelen.."
"Hallo voor het eerst heb ik gister XTC genomen. Ik heb nog nooit eerder harddrugs gebruikt want ik dacht dat iedereen die dat nam een junkie/gestoord was..behalve een jointje af en toe maar daar ben ik al paar maanden mee gestopt. Ik ging uit met mijn vriend en kwamen om 12:00 de club binnen na wat gedronken te hebben en wat gepraat te hebben zei hij dat hij vanavond echt toch wel wat zou nemen maar hij wist niet wat. Uiteindelijk XTC gekocht bij een dealer in de club ik wist niet wat het was maar het waren ronde roze pilletjes hij zei volgens mij 140mm ofzo. Ik zei tegen mezelf van laat ik het maar doen gewoon 1x zo erg kan het toch niet zijn? Na het innemen van 1 halfje voelde ik na 20-30 minuten nog steeds niks. Ik vroeg aan me vriend of het wel zou werken en hij zei ja wacht nou maar uitendelijk het andere halfje genomen ong 20 minuten later.. We gingen zitten en toen gebeurde het.. het was alsof ik mijn ogen dicht deed en 3 uur later wakker werd in mijn trance.. ik deed mijn ogen open en alles was heel erg licht en warm ik voelde me super goed en heel erg blij.. toen ik van de trap af ging om water te halen bij de bar leek het alsof ik zweefde en recht liep maar eigenlijk liep ik als een pinguïn bijna tegen de muur aan.. Ik ben best wel een verlegen jonge maar ik zei tegen iedereen hallo en had constant een glimlach op me gezicht.. Uiteindelijk kwamen er 4 meiden bij ons zitten en na het aan elkaar voorstellen hebben we 1-2 uur gepraat zij waren ook aan de XTC.. Ik had het gevoel alsof ik op die 4 meiden smoor verliefd was en kon alleen maar naar hun kijken en lachen.. voor ik het wist zat mijn vriend te tongen met 1 van die meiden en toen vroeg ik ook of ik een kusje mocht uiteindelijk kort daarna 1 meid op me schoot en de andere zat naast mij..Het tongen was geweldig! Het was echt super ik dacht letterlijk niet na over niks en ging gewoon mee met de flow.. alhoewel die meiden niet echt aantrekkelijk waren vond ik ze toch alle 4 hartstikke geil en kon ik mijn ogen niet van ze af nemen.. uitendelijk met de taxi naar huis maar toen kon ik pas 6 uur sochtends gaan slapen.. Bedankt voor het lezen! Gr, Rozzje"
"Ik heb gehoord dat de 1ste keer altijd heel speciaal blijft... Nu is mijn vraag of als je lang genoeg wacht tussen de periode dat je XTC hebt genomen dat je weer heel hard kan gaan net zo hard als de 1ste keer? Bedankt!"
"Als je op je horloge kijkt dat het 1 uur is en dan weer kijkt en het 5 uur is terwijl je niet weet wat je die 4 uur hebt gedaan"
"Hiermee bedoel ik welke je het hardst om je nek gaat of heel snel dronken wordt.. Voor mij is dat toch wel sambuca!"
"Puur is echt gestoord soieso altijd gemixt! Woda & Cranberry is het beste!"