Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SanneBanne zei: Ik heb via een vriend 2 Oxycodon Retard pillies gekregen omdat ik graag eens een opiaat wilde uitproberen. Ik weet uiteraard dat het erg verslavend is, en heb er al het één en het ander over gelezen. Toch, aangezien het toch een opiaat is nog even voor de zekerheid. Ze zijn 10mg per stuk dus heb 20mg totaal. Ik begrijp dat het handig is met 10mg te beginnen en niet meer, en die kapot te bijten. Mijn vraag is nu, stel dat ik van die 10mg niet voldoende zou merken (lijkt me sterk, maar what if..) na hoelang kan ik dan het beste die andere 10mg (of 5mg natuurlijk) bijnemen? Met welke inwerkingstijd kan ik beste rekening houden? Is het handig om nuchter te blijven qua mogelijke misselijkheid, of maakt dat weinig uit? Is snuiven nog een mogelijkheid of heeft dat nadelen tegenover kapotbijten van tablet? Hoe gevaarlijk is het combineren met speed? Als in, dat je na de coming down van speed de Oxycodon neemt bijvoorbeeld. Andere tips&tricks welkom uiteraard! Klik om te vergroten..."
"Ik heb oxicodon en oxicontin gekregen van het ziekenhuis. De eerste 2 dagen voelde ik me suf en viel in slaap. Ik voelde me erg SanneBanne zei: Heb het gister gedaan. Het was erg interessant en ben op dit moment een trip report aan het schrijven. Coming soon! Klik om te vergroten... Ik heb dit laatst gedaan en werd er heel erg lekker vaag van. Het leek net of ik in 2 werelden zat. Beetje vaag verhaal... Maar ik lag in mn eigen bed maar er waren nog meer mensen die gewoon hun ding deden. We leefde in het zelfde huis alleen zagen we dat nooit. Zij waren ook verbaasd om mij te zien. Af en toe schrik ik omdat er dan iemand he dichtbij kwam om mij te bekijken T was net of er 1 of ander poortje open ging en ik daardoor meer zag dan normaal. T was lekker eigenlijk veel te lekker. En nu vraag ik me toch af.... was dit een trip of was er echt iets met een andere dimensie?"