Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmmm nevermind, ik zoek 't morgen zelf wel :P"
"Leuke trip gehad zo te lezen! Heb ze gisteravond bestelt.. Volgende week maar eens uit proberen. Ben ook 17 en word ook de eerste keer, alleen heb ik geen anti depressivia etc. Hoop dat 't een lekkere trip word!"
"Zo hé, vet om te lezen! Heb net precies dezelfde truffels bestelt samen met zo'n kweetsetje. Word ook voor mij de eerste keer, can't wait!"
"Hallo, Op Q-base 2009 heb ik voor 't eerst wat xtc gesnoept. Ging om geteste pillen met 89mg MDMA, zo geheette Roze/Rode vlindertjes. Redelijk klein rond formaat, roze/rood met een vlindertje erin gedrukt. Half 7 mijn eerste genomen en daarna ging het iets te snel met de snoepjes. Gemiddeld heb ik tussen half 7 en half 1 (4 uur) 4 van deze pillen geslikt. Stond dus aardig te stuiteren voor een eerste keer. Maar nou komt 't: Was zo'n bunker, ging er flink op los en een heel snel stroboscoop licht.. stond er met wat maten(die overigens niet gebruikt hadden) en keek er eentje aan met daarachter die stroboscoop.. Hij kreeg echt alle kleuren en 30 sec erna begon ik 'm helemaal te flippen.. kreeg schokkerige "aanvallen?" en voordat ik het wist viel ik op de grond, stond gelijk weer op en 't was weg. Me maten keken me gek aan en ik hun ook van wtf gebeurde hier nou.. (alles bij mekaar duurde nog geen 15/20 seconden). Nou beetje lachen en wou weer lekker stampen, komt dat licht weer op zetten en weer die schokkerige toestand, mezelf totaal niet onder controle, trillen etc.. Ben gelijk die bunker uitgelopen op mezelf en de rest van de avond lekker rustig aangedaan ivm angst voor een herhaling. Wie kan me uitleggen wat er gebeurde, hoe het gebeurde en waarom het gebeurde? Was het teveel xtc, in korte tijd, samen met 't licht? En kan ik dit beschouwen als epilepsie of moet ik hier iets anders achter zoeken? Alvast bedankt, Groet'n"
"Tnx! En ja, ik weet dat 't nergens voor nodig was, ook niet echt duidelijk waarom ik het wel deed :P To easy to get denk ik"
"Bunker 8 was 't, En inderdaad het ging er flink op daar.. werd helemaal gek"
"Fijn om te horen dat er meer zijn die dit gehad hebben! Bedankt allemaal voor de reacties, Groet'n"
"Hahah, leedvermaak"
"Hé Mijn gouwe oude topic! het is tot nog toe mijn eerste en laatste keer geweest, snel weer een feestje opzoeken voor de 2de levenservaring"