Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heroine jij bent nieuwsgierig naar de werking van heroine,nou laat ik je dan dit zeggen,ik ben zo'n 23 jaar verslaafd geweest en van die 23 jaar heb ik misschien een maand of drie genoten van het gebruik er van,daarna is het niet meer gebruiken omdat je het lekker vindt,maar omdat je het nodig bent,hoe ziek je er van wordt als je niets hebt ,dat wil je niet weten,maar geloof me dat wil je niet meemaken ookdus nieuwsgierig naar het gebruik van Heroine,jongen weet waar je aan begint.ik ben nu zelf sinds september 2005 bezig met stoppen,maar soms ga ik de mist nog in,over het algemeen gaat het goed ik zit nu op 1 pil Methadon nadat ik ook 20 jaar op 14 pillen heb gestaan,en geloof me ik kan er nog steeds maar niet mee stoppen met die ene pil,dat is de angst om toch nog ziek te worden,en dat gebeurt. Als je je leven een andere wending wilt geven door Heroine uit te gaan proberen,bereid je dan maar voor op een ellendig bestaan. want 1 ding is zeker als je het probeert,vindt je het lekker want dat is het,maar besef dit heel goed het maakt alles om je heen kapot en jou er bij. Good luck"