Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Allemaal, Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van informatie over keta, en het meeste is me ook wel duidelijk, maar heb toch nog een vraag waar ik hier niet echt een antwoord op kan vinden. Vandaag heb k van iemand n beetje keta gekregen en ik wil dit vanavond gaan proberen. Degene van wie ik de keta heb gekregen wist niet hoeveel dit was en ik heb ook absoluut geen idee... Nou heb ik hier op het forum gelezen dat 80mg wel een veilige dosis is om mee te beginnen, maar hoe kan ik die 80mg op een veilige manier afmeten? Ik heb geen weegschaaltje dat in zulke kleine eenheden weegt. Ik las hier iets over sleutelpuntjes, maar hoeveel sleutelpuntjes heb je nodig om die 80mg bij elkaar te krijgen? Ik hoop dat jullie me aan een antwoord kunnen helpen... Groet, Robinson"
"Bedoel je dan een puntje per neusgat?"
"Haha, dat was niet mijn vraag Ik heb van iemand gewoon een restje gekregen en wil dit graag een keer proberen... Wil alleen weten hoe ik zo veilig mogelijk een dosis af kan meten, that's all"
"Hallo, Ik ben nog niet zo ervaren met farmaceutische drugs (heb twee keer een pilletje van 20mg diazepam gebruikt), dus ik heb een paar vragen: Ik ben in het bezit van 5x 10mg temazepam en 7x 10mg diazepam. Zijn deze twee goed met elkaar te combineren of heeft dat geen meerwaarde en kan ik ze beter los van elkaar pakken? En als ze te combineren zijn, wat is dan een mooie dosering van beiden? En los van elkaar: wat voor dosering heb je dan nodig om er een goed gevoel aan over te houden? Bij 20mg diazepam voelde ik me nl wel rustig en relaxt, maar niet heel bijzonder ofzo... Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mij hebben... Groet, Robertable"
"Thnx voor je reactie! Die 20mg waren twee rectiolen (dus wel anaal inbrengen met n klein pipetje ) van 10mg... Dus niet een dosis van 20 ofzo :P Kan ik jouw ervaring ergens teruglezen? En wat is precies het verschil in wat je voelt van temazepam en van diazepam?"