Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: El Retro zei: Het kan gebeuren als je hele slechte coke hebt, met een gevaarlijk versijdingsmiddel. Zoals ik laatst had van een prutser. Een lijn van 12 cm en mijn hart sloeg echt op hol. Ofwel als je de kwaliteit van je coke onderschat en je hebt ineens hele goeie, en je neemt je lijn te groot. Klik om te vergroten... hej, ik heb vanmiddag 2 gr gehaald, en vond al meteen dat er een rare geur aanzat, het proeft ook heel raar, heb hem late ruiken aan een vriendin en die zei dat het precies naar ammoniak of iets in die richting ruikt! zou da mogelijk zijn of beeld ik me dat maar in? ik haal altijd bij dezelfde dus vraag me af of hier nu iets mis mee zou zijn? hopelijk krijg ik snel antwoord. alvast bedankt!"