Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om dit in 2018 te lezen ben ik al blij dat ik bij de mijne 0.7 krijg. Alles is hier meestal 0.6. Ook heb ik geleerd van doe de coke tussen je vingers en wrijf als het weg is is het coke."
"celfor zei: Vind ik ook, ikzelk heb liever coke die enkel met poedersuiker, dextrose of manitol is versneden. Deze zoetstoffen laten echter een ietswat zoete smaak na. De koper heeft graag de indruk dat hij erg zuivere coke koopt. Lidocaine versterkt het plaatselijk verdovend effect, caffeine werk onmiddellijk stimulerend, bovendien hebben deze beide stoffen een bitter smaakje, wat dan vaak als een kenmerk van goede kwaliteit wordt beschuowd. Bij het 'proeven' zal de coke plaatselijk een sterk verdovend gevoel geven (op tong of in neus). Het uitzicht, de bittere smaak, de sterke verdoving,..dus is het goede coke... Klik om te vergroten... Dextrose heb ik er liever bij omdat het een smaakje heeft en beetje opwekkend is. Maar heb al is dextrose met cocaine versnede gekregen dat is wel minder fijn natuurlijk."
"Ik weet dat dir een oude topic is maar denk wel dat mensen dit lezen. Als je kotst van coke kan je beter is laten testen. Als het slechte coke is dan kan je betere proberen. Als je nog steeds moet kotsen beter mee stoppen. Bij sommige drugs moet ik ook ineens kotse en ben er mee gestopt met het spul waarvan ik moet kotsen bv: xtc omdat het niet altijd fijn is boven de pot te hangen"
"Bordje in de microgolf voor 30-60seconden (hangt van je microgolf af). Het bordje mag niet te heet zijn. Voel met je hand als het lichtjes warm aanvoelt dan is het goed. Je coke erop leggen en daarna kan je met je kaart de coke piekfijn snijden. Je kaart glijd heel gemakkelijk door de coke dan. Daarna gewoon je coke in een klein envelopje en ready to go of als je thuis blijft gewoon op het bordje laten liggen maar dat raad ik af want soms heb ik ineens beetje stof ertussen of een haar."