Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt mij inderdaad aan het denken gezet. Normaal wil ik nog wel eens ergens over debateren, en dit vind ik wel een goeie. Als ik dronken ben heb ik vaak ruzie, ik lok zelf niks uit, maar als iemand ruzie heeft heb ik direct de neiging om mij er mee te bemoeien, en het gaat van kwaad naar erger. Mensen vervelen, ook een leuk trekje van wanneer ik dronken ben. En om eerlijk te zien, als ik bijvoorbeeld xtc op heb, heb ik hier totaal geen last van. Ben dan meer elaxed, met alles lachen, met iedereen wat lol hebben. Klinkt mischien heel dom, maar nu dat ik dit heb gelezen zal ik eens wat vaker na denken over wat tepakken als ik weer zin heb in "iets". lol Ps: Ja, hoe dat het in Nederland gaat met alchohol en drugs is raar. Alchohol en wiet mogen wel, en andere dingen waar mensen minder raar van doen (mijn mening) mogen niet etc. Allemaal die amphases op hard-drugs zijn slecht, maar alchohol is net zo erg."