Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee allemaal, mijn oprechte excuses voor het openen van dit topic/het stellen van deze vraag. Ik ben sinds enige tijd intensief bezig in het gebruik van heroïne - eerst gechineesd, later overgegaan op injecties -, iets waarvan ik tot voor kort dacht dat ik er gehele controle over had en ieder moment mee zou kunnen stoppen. De harde waarheid is dat ik er compleet afhankelijk van ben geworden en mijn gehele wezen het nodig lijkt te hebben. Ik schrijf dit bericht nu het 32 uur geleden is dat ik voor het laatst gebruikt heb - en het voel alsof mijn hele lichaam aan het instorten is. Ik kan niet anders dan zweten, eindeloos rillen en het voelt alsof mijn hele lichaam pijn doet. Het is zwaar. Te zwaar. En ik denk niet dat ik dit kan volhouden. Daarom mijn vraag. Wat zijn jullie ervaringen met stoppen met het gebruik van heroïne? Betere ervaring met cold-turkey stoppen (op een bepaald moment gewoon nooit meer gebruiken) of het langzaam proberen afbouwen? Liefs."