Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is makkelijk te vinden. En in pilvorm is het eigenlijk nog het beste. Voor de mensen die vragen hebben over de legaliteit van deze stof: In Nederland zijn alle amfetaminepreparaten verboden (4-FMP is een amfetamine analoog). Dus legaal! en 40 euro per gram is echt veel te duur! Ikzelf haal het voor minder 98% pure vorm. Wie wilt er msn vriendjes worden?"
"In pilvorm is het sowieso minder gevaarlijk als het te snuifen! Je moet jezelf wel heel goed beseffen met deze stof dat je speelt met vuur wanneer je het snuift. Er is te weinig over bekend om het nossaal te gebruiken! Maar wil je het wel doen moet je het vooral doen."