Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag beste leden . Vrijdag ben ik in bezit gekomen van een pakje Psilocybine Mexicana, maar heb niet het genoegen deze te delen met familie of vrienden en zorgen voor een 'sitter' is ook helaas niet mogelijk . Zou het innemen van 3,5g van deze soort kwaad kunnen op m'n eentje?"
"Bedankt voor de reacties tot zover, allemaal! Inderdaad, 3,5g klinkt als een arbitraire dosis, maar de reden voor deze hoeveelheid is omdat ik ~1 jaar geleden nogal eens Truffeltjes heb gegeten ... en het zwaar tegenviel; enkel omdat ik een idioot was die ongeleerd, abrupt en respectloos met de drug omging! Als ik het mij goed herinner, ging het om 5g Psilocybine Atlantis die ik opat voordat ik met een vriend had afgesproken om een avondje te gamen bij zijn thuis. Deze vriend WIST NIET dat ik onder invloed was en ik maakte mij zorgen dat ik domme dingen zou zeggen of doen, wat denk ik de aansteker was voor een slechte trip. Tevens voelde mijn handen en voeten nat aan en werd ik bezorgd dat ik mijn eigen had onder geplast, waarna ik erg in paniek geraakte en onmiddellijk naar huis wou. Eenmaal veilig thuis nam de trip een positievere wending en was ik in staat te genieten van de rest van de avond. Ben er bijna overtuigd van dat, als ik gewoon lekker op m'n eentje was gebleven, dit niet was uitgedraaid in zo'n nare ervaring. You live and learn"
"Psychedelibee zei: Was handig geweest als je die info direct even gedeeld had. Maar weet je zeker dat het om 5g ging? Dat is 1/3 van wat er in een bakje zit. Sowieso klinkt de reactie me heftig voor zo'n lage dosis, maar dat kan natuurlijk aan de slechte setting gelegen hebben. Of je bent er extreem gevoelig voor, dat zou ook kunnen. Klik om te vergroten... Vrijwel zeker dat het om 5g ging, ja. En je hebt gelijk, deze achtergrondinformatie had ik bij de OP moeten vermelden; excuses!"