Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Halokidoki , Afgelopen weekend ben ik met een paar maten naar Project Hardcore geweest. Om lekker los te kunnen gaan neem je natuurlijk wat lekkers , ik dus ook. Ik had in totaal op die avond maar 2 4fmp'tjes genomen (Ik slik er normaal 3 á 4 op een avond + nog meer andere soorten als ik ga afteren) en ik kwam erachter dat deze iets sterker waren dan die ik normaal had en ik besloot het maar bij 2 te houden. Diezelfde dag vroeg uit me bed te gaan om te werken dus ik had vrij weinig geslapen dit weekend. De rest van de avond lekker staan snoeien met zijn alle maar toen ik s'middags thuis kwam merkte ik al dat ik echt gesloopt was. Na een anderhalf uurtje geslapen te hebben even wat gegeten en gedronken (voor zover ik het naar binnen kreeg) en de hele avond een beetje op de bank gehangen. Om 11 uur besloot ik maar eens mijn bed op te gaan zoeken en toen gebeurde het. Toen ik opstond werd ik ineens duizelig en zag vlekken voor me ogen , toen werd ik ineens wakker in het midden van de woonkamer (Zit toch wel een aardige 5 meter tussen) met mijn vader naast me die mij klappen op mijn wang gaf om wakker te worden omdat hij zich natuurlijk kapot schrok. Ben wel eens eerder flauwgevallen maar dat was voordat ik überhaupt aan drugs dacht en deze keer was toch wat raarder. Daar lag ik dan , met een bezweette kop in het midden van mijn woonkamer. Ik vroeg aan mijn vader wat er was gebeurd want ik wist serieus niet meer wat er gebeurd was tussen het moment dat ik opstond en wakker werd op de grond. Hij zei dat het wel op een epileptische aanval leek en ik helemaal lag te shaken voordat ik wakker werd, dat vond ik raar want ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik gebruik op de meeste avonden op en na een feestje 2x zoveel. Hij vroeg natuurlijk of ik drugs had gebruikt op dat feest en ik blijf het maar ontkennen aangezien ik dan gigantische billenkoek krijg :P . Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt ? Ik weet dat na het gebruik van 4fmp je suikergehalte gigantisch keldert maar ik had mijn suiker en vochtgehalte redelijk in de gaten gehouden. Ikzelf denk dat het gewoon aan slaaptekort lag , maar nadat ik hoorde dat ik raar lag te doen terwijl ik geen controle over mijn lijf had en zeg maar 'Niet op deze wereld was' met mijn hoofd schrok ik toch wel even."
"Normaal heb ik capsules van ongeveer 120 mg , deze waren 170-180 mg , vandaar dat ik al merkte dat ik niet meer als 2 moest nemen. Heb voordat ik vertrok even snel een patatje met een snack naar binnen gebunkerd en op het feest snel een tosti.. niet bepaald veel dus. En dan de combinatie met slaaptekort snap ik wel dat ik de vloer een kopstoot gaf :P ."
"Jaja , bus terug van een feest (weet niet meer welke ) Buschauffeur : Zo , dames en heren , jullie zullen wel moet zijn ? Maatje naast me : Moe ? Moe ? IK VOEL ME NEUS NIET MEER !"