#1
Beste forumleden,
Heb het forum al aardig doorgespit maar ik kom er nog niet helemaal uit wat nou een veilige en fijne manier om benzo's te gebruiken. Ik heb ze namelijk nog nooit gebruikt en mijn maten eigenlijk ook niet.
Punt is dat ik soms na een dag/nacht gebruiken niet kan tukken. Nu kan ik Diazepam komen maar zou graag willen weten met welke drugs jullie het combineren. Ik lees namelijk dat uppers en downers combineren niet echt een heel goed idee is. Tegelijkertijd vind ik het heerlijk om eerst te drinken voordat ik verder aan de xtc en/of pep ga. Dus in principe ben ik soms al uppers met downers aan het combineren.
Deze zomer ga ik namelijk naar meerdere meerdaagse festivals en ik zou graag gewoon wat sneller in slaap willen geraken. Natuurlijk begrijp ik dat je dan op tijd moet stoppen met bijnemen, dat doe ik normaal ook al. Ik ben volgens mij vrij gevoelig hiervoor. Ik kan normaliter aan het eind van de middag ook geen koffie meer drinken want dan raak ik ook niet in slaap.
Zou dan een kleine dosis Diazepam uitkomst kunnen bieden?
Ook las ik over eventuele effecten van geblurde spraak de dag erna, hoe erg is dat?
En tot slot las ik ook op dit forum dat je eigenlijk niet slaapt onder benzo's maar je gewoon KO bent. Dat kan ook al fijn zijn (zie: plafonddienst) maar dan zou ik het voor het slapen ook niet hoeven doen eigenlijk.
Graag jullie advies!
Er gaat trouwens ook nog 2cb en Ket mee, maar daar ben ik niet van plan het mee te gaan combineren.
Heb het forum al aardig doorgespit maar ik kom er nog niet helemaal uit wat nou een veilige en fijne manier om benzo's te gebruiken. Ik heb ze namelijk nog nooit gebruikt en mijn maten eigenlijk ook niet.
Punt is dat ik soms na een dag/nacht gebruiken niet kan tukken. Nu kan ik Diazepam komen maar zou graag willen weten met welke drugs jullie het combineren. Ik lees namelijk dat uppers en downers combineren niet echt een heel goed idee is. Tegelijkertijd vind ik het heerlijk om eerst te drinken voordat ik verder aan de xtc en/of pep ga. Dus in principe ben ik soms al uppers met downers aan het combineren.
Deze zomer ga ik namelijk naar meerdere meerdaagse festivals en ik zou graag gewoon wat sneller in slaap willen geraken. Natuurlijk begrijp ik dat je dan op tijd moet stoppen met bijnemen, dat doe ik normaal ook al. Ik ben volgens mij vrij gevoelig hiervoor. Ik kan normaliter aan het eind van de middag ook geen koffie meer drinken want dan raak ik ook niet in slaap.
Zou dan een kleine dosis Diazepam uitkomst kunnen bieden?
Ook las ik over eventuele effecten van geblurde spraak de dag erna, hoe erg is dat?
En tot slot las ik ook op dit forum dat je eigenlijk niet slaapt onder benzo's maar je gewoon KO bent. Dat kan ook al fijn zijn (zie: plafonddienst) maar dan zou ik het voor het slapen ook niet hoeven doen eigenlijk.
Graag jullie advies!
Er gaat trouwens ook nog 2cb en Ket mee, maar daar ben ik niet van plan het mee te gaan combineren.