Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dus niet harder rijden ?"
"fietsenmaker zei: Jo ik ben mtb,er Ik raad het je af. je zult waarschijnlijk je eigen de tering in zweten. Je hartslag gaat omhoog, je zult waarschijnlijk over je top heen gaan,zonder dat je het weet, en kan echt gevaarlijk zijn. Mijn idee niet doen, en eerst zo ervaren wat speed met je doet. Succes Klik om te vergroten... maar je reed er niet harder door ? grtz"
"fietsenmaker zei: Als je naar je lichaam luistert,kun je harder, ik heb gewoon op de teller gefietst,dus......... Klik om te vergroten... nog even een laatste vraagje ? Als je het in percentage zou omzette hoeveel beter je kan rijde hoeveel is dat dan ?"
"Hallo, ik heb een vraagje over dexamfetamine .... word er door dex ook adrealine aangemaakt in de hersenen ? is het ook doping in de sport ? grtzzzzzz"
"Hallo iedereen ! ik ben een wielrenner en ik vraag mij af om dat het kwaad zou kunnen om op training eens speed te gebruiken voor te zien wat effect dat geeft... het gaat om 1 keertje ....en weinig gebruik tijdens die 1ste keer zou ik dan al parra kunne worde achteraf ? dat is het enige waar ik me zorgen over maak... heb nog nooit speed gebruikt en het gaat hier om 1 keertje .... graag jullie reacties hier ! grtzzzz"