Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Al een poosje gebruik ik dagelijks pep. Voor de rest heb ik bijna elke soort drugs geprobeerd. Als er vragen zijn hoor ik het graag."
"3,4 gram maar ik sport elke dag en eet zeer gezond dus ik merk weinig tot geen bijwerkingen."
"Het is zeer goeie pep 63% en ik slaap op tranxene. Ik voel me er goed bij en als ik verandering in zie dat het de slechte kant op gaat dan ga ik het rustig afbouwen."