Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Heb wat zitten lezen in dit topic (nog niet alles) en heb een vraagje. Hoop dat iemand een antwoord heeft. Tijdens het stappen gebruik ik regelmatig speed. Voornamelijk omdat je dan lekker kunt blijven drinken zonde dat je zo lam wordt. Bevalt ook prima dan. Enig nadeel is dat je aan het einde van de avond/nacht ook wel wer wilt slapen. Dit gaat dan soms wat lastig. Mijn eigen emedi op dit moment is flink blijven doordrinken totdat de alocohol weer de overhand heeft, jointje roken en dan proberen om te pitten. Soms met en soms zonder succes. Heb veel gehoord over benzo's en slapen in combi met speed. Lees alleen overal dat dit in combi met alcohol geen goed idee is (mijn moeder krijgt van de dokter oxazepam (10mg geloof ik) om wat te ontspannen). Zou het gevaarlijk zijn dit te proberen? En zo ja, heeft iemand dan een goede tip om toch te kunnen slapen? Heb van iemand wel eens gehoord dat ze melatonine (lichaamseigenstof die gewonnen wordt uit druven geloof ik) nam om in te slapen. Hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt"