Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waar ik giftig van word is dat 4fmph mijn goedkoopste vervanger was geworden voor mijn normale huismerk Concerta 36mg en 5mg (slik 54mg) die toen ik navraag deed begin 2024 pas in week 17 beschikbaar zou zijn. En in de tussentijd? Mijn leven is zoveel makkelijker te ordenen mét en ik nu al maanden gestresst rondren als ADHD4K KIP zonder kop. En dan werk ik notabene voor diegene die te lousy is om een degelijke prijs voor onze medicatie te bieden op de farmaceutische markt. Het is niet eens zo dat de grondstoffen van 'legale' methylfenidaat niet te krijgen is, maar onze Rijksoverheid is gierig en slaat daarom telkens met de inkoop mis. 4 apotheken verder en ik blijf weigeren om 32 euro, 27 euro eigen bijdrage én 11 euro eigen risico p.m. de moeten dokken. Nu gooien ze dit eruit, top."