Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, Ik heb nu al een aantal keren een drukkend gevoel in mijn maag als ik coke gebruik. Maar geen gewone buikpijn, echte buikpijn waarbij je het gevoel hebt dat je moet schijten of kosten maar dat het allebei niet gaat. Dit was in het begin eigenlijk nog helemaal niet zo. Vorige keer had ik 1 gram en snoof ik om de 30min-1uur. Abnormaal of normaal? Waardoor zou ik die buikpijn krijgen? Thanks !"