Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi stukje forum om te lezen. Fijn om te zien dat iedereen open staat voor andere percepties. Ik persoonlijk ervaar veel van dit ook op emotioneel vlak. Emotioneel gezien word er vanuit mijn ervaring vaak gesuggereerd dat ik instabiel ben als ik mij uit en het andere moment positief de draad weer oppak. Dit word gezien als instabiel helaas, maar staat nog verder van de waarheid als overschrijdend gedrag naar elkaar. Als iedereen met een beetje meer begrip naar elkaar kijkt zoals op deze forum. Dan komen wij een heel eind. Hou de gesprekken open een eerlijk en vooral gelijkwaardig met respect en waarde voor elkaar. Maar boven alles blijf eerlijk tegen jezelf en maak ook jouw grenzen kenbaar. Dit is de zekerheid die ik als man inbreng in een relatie. Geen materialistische dingen zoals baan, huis etc. Maar veiligheid, rust en begrip voor beiden. 🙏🏻 Blijf vooral in je eigen kracht hoe lastig het soms ook is en geef elkaar de ruimte. Alleen zo kom je uiteindelijk bij een gelijkwaardige gesprek/ relatie. En zo ook met benaderen, versieren of wat dan ook van beide kanten. Met de juiste normen en waarden zal het geen probleem moeten zij . Wees jezelf en authentiek. heel kort door de bocht. “Op elk potje past een dekseltje” 😉"