Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer ik er informatie over opzoek, vind ik niet veel over deze drug. Enkel deze Wikipedia link die, volgens mij, over de drug gaat: http://en.wikipedia.org/wiki/Methcathinone"
"Het was een zwaar weekendje voor me, met 5u slaap op heel het weekend en 38u op zijn. M'n beste vriend gaf zaterdag een feestje en ik zag het volledig zitten, tot ik vrijdag vernam dat ik het weekend moest werken. Geen probleem dacht ik, ik had namelijk nog een restje speed liggen. Zaterdag en zondag heb ik elk gewerkt van 6u tot 6u (12-uren dag). Na m'n shift op zaterdag, ben ik gaan eten in de stad en heb ik thuis gedoucht en me klaargemaakt, op naar het feestje! Rond 22u kwam ik aan en zoals gewoonlijk hebben we doorheen de avond veel te veel gezopen. Het werd 3u30-4u toen ik besliste te nemen. Ik had een klein restje van een vorige keer maar ze was nat geworden dus kon ik niet snuiven, heb ze dus moeten slikken. Keer op keer ga ik bijna over m'n nek van die smaak . Ik voelde me prima dus ik ging op weg naar het werk. Ik begon te werken om 6u en had na 2u een keiharde piek! Ik heb me doorheen de dag voelen trippen, het was m'n raarste ervaring met speed ooit! Na m'n piek werd ik opnieuw normaal, maar gedurende de komende uren voelde ik m'n piek steeds terugkomen en vervagen, iemand ervaring hiermee?? Al bij al was de speed een uitstekend hulpmiddeltje om doorheen die werkdag te komen, alhoewel alles nu een beetje vaag is Pump250"
"Heb vrienden die ook dergelijke pieken en dalen hebben meegemaakt op verschillende drugs, zeer rare ervaring.. Pump250"
"Normaal trip ik ook nooit, ben enkel totaaaaal wakker Maar opeens kwamen allerlei gedachten op me af en was ik plots, zonder het te beseffen, een volledig verhaal aan het volgen in m'n hoofd. Ik zag trouwens ook plots bekenden voor me, die er totaal niet waren.. Pump250"
"Misschien was 'trippen' het verkeerde woord om het gevoel te beschrijven maar kwam op niets beter"
"De nacht van 31 december 2012 was de eerst maal dat ik Coke gebruikte. Tijdens het gezellige avondje stappen kwam ik een vriend tegen die me vroeg of ik zin had in een lijn. Ik had het nog nooit gedaan dus zei ik 'misschien later'. Na een paar drankjes verkeerde ik in beschonken toestand en besliste toch maar Coke te proberen. We gingen naar z'n huis, een paar straten verderop, en ik nam m'n 1ste lijn. In vergelijking met Speed vond ik de smaak best goed, want van Speed ga ik over m'n nek. Na x maal slikken proefde ik steeds beter de Coke en was klaar voor de effecten ervan, die voor mij totaal onbekend waren. Ik werd wat actiever en had enorm veel zin om te babbelen met m'n vrienden. Ik was voordien redelijk dronken maar daar voelde ik helemaal niets meer van en was heerlijk nuchter. Na een uurtje waren deze effecten verdwenen en namen we nog een lijn, wat opnieuw voor hetzelfde effect zorgde en opnieuw na een uurtje was het verdwenen. Samengevat vond ik het wel een aangename ervaring maar ben van mening dat 50 euro voor 1 gram veel is, die geef ik liever uit aan 10 pillen . Pump250"
"Geen idee van hoe de kwaliteit van Coke moet zijn maar was blijkbaar wel goeie, aangezien ik lekker ging Qua verslaving ondervind ik daar niets van. Hunker niet naar Coke.. Ben ook redelijk snel verslaafd maar je beslist zelf hoe je het onder controle houdt. Bv. pillen neem ik 2 a 3 keer per jaar, zo hou ik de beste tripjes en kijk ik steeds uit naar dat moment"
"Nou, ik heb nooit grote hoeveelheden hoor, meeste is nu 1 gram speed en 4 pillen Kan zeer goed met m'n gebruik om en ben daar wel blij over. Denk ook wel dat als ik regelmatiger pillen zou nemen, het effect niet hetzelfde zou zijn. Want met 2 a 3 keer in het jaar xtc te nemen, ga je FLINK uit je dak"
"Steeds meer hoor ik vertellen over hoe fantastisch trip-pillen wel niet zijn en hoe hard je er wel niet op gaat maar wat is nou juist een 'trip-pil' en wat is het verschil met XTC zoals we die kennen onder Blauwe Defqons,... Iemand een idee? Pump250"
"Hey DF'ers, ik zou graag even vertellen over m'n ervaring met het heerlijke wietje Santa Maria. (Wist niet of dit in Trip Reports of in De Coffeeshop hoorde dus het het hier maar gezet) Voordien heb ik al Amnesia, Orange Bud, Purple Haze en Northern Light X gehad. Setting: Avond/nacht, open lucht, omringd door wat bomen en natuur, met 3 goede vrienden We hadden een wiet-avondje ingepland, vroeg op de avond beginnen en doorgaan tot ergens in de vroege uurtjes, heerlijk vind ik dat altijd! Via via was ik aan een aantal gram Santa Maria geraakt. Zelf kende ik niet echt soorten wiet, voor mij was wiet gewoon wiet. Maar dit wietje heeft daar sterk verandering in gebracht! Ik rol 1 jointje om te beginnen, die we rustig met z'n 4en oproken terwijl ik er nog 2 rol voor later. Het begin was redelijk mellow, een licht gevoel in m'n hoofd kwam opzetten en ik droomde eventjes weg maar verder niets. Een 2de dan maar . Wat een bommetje! Ik voelde me zeer licht en zwaar tegelijk, alsof ik vastgenageld zat aan de bank, en tegelijk zeer happy. De natuur om ons heen werd steeds mooier en dromerig kijken naar de bomen werd afgewisseld door enorme lachkicks. We hebben in totaal 6 dikke jointjes gerookt in een periode van ongeveer 5u om het heerlijke gevoel waar de wiet voor zorgde, op peil te houden. Conclusie: het was me een heerlijk nachtje spacen, ik ging echt op in de natuur, maar ook in de gesprekken die we voerden. Het heerlijke aan wiet vind ik vooral de verbanden die ik leg in m'n hoofd. Ik denk bijvoorbeeld aan 'water' en denk in een fractie van een seconde aan 10 andere dingen die daar mee te maken hebben, ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen maar er zal wel iemand zijn die me begrijpt . Tot zo ver vond ik Santa Maria de beste wiet die ik ooit had! Pump250"