Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Solidius zei: Om m'n (toekomstige) vriendin met een andere chick te zien zoenen zou ik geen bezwaar hebben. Welke openminded jongeman vind het nou niet prachtig om twee meiden lekker met elkaar te zien lebberen?! Klik om te vergroten... Mee eens Mijn vriendin mag met andere meisjes zoenen omdat ik weet dat er geen verdere bedoelingen / verliefdheid bij is + is het aangenaam om te zien jah"
"Ellesdee zei: Goanaut zei: Kom het maar eens in mijn bed doen dan rag ik ik eens wat anders in die mond (sorry, misschien iets te vrijpostig maar wel recht uit het hart!). Klik om te vergroten... nou nou nou wat een grootspraak Klik om te vergroten... Ik vond het wel elegant en romantisch"
"vode zei: Update: Deadlock en Psycho_chrono Klik om te vergroten... dat gaat wat worden heb er al zin in"
"Ik ben hetero maar heb geen probleem met Homo's, Bi's of Jan."
"omdat jullie hopen op een trio natuurlijk !"
"Is het iemand al opgemerkt dat we 2 gelegenheidshomo's hebben...hebben we nu eindelijk toch een match voor Jan ?"
"Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering? Gewoon een vraag"
"zommes zei: Chrono zei: Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering? Gewoon een vraag Klik om te vergroten... Nee, helemaal niet. Die veronderstelling is vrij kinderachtig, een volk als scheldnaam voor de politie gebruiken nadat je al tig keer gewaarschuwd bent voor achterlijk spamgedrag is wat anders dan een controversiele mening neerleggen over homoseksuelen. Zoals MetaalKonijn al zei, toen had ik er gewoon genoeg van. Bovendien is er geen aanslag op de mening dat homofilie een luxe-probleem is, als het gegeven wordt genoemd dat homo's mishandelt worden door moslims (wat tevens weer pure generalisatie is, de homo verwijt de nicht dat hij gay is) Dat is een gevolg wat veroorzaakt word door een bevolkingsgroep met zijn eigen oordeel over homofilie. Mogen we dat dan wel ziek vinden? Voordat iemand de schijn krijgt dat ik het eens ben met Kim, dat is niet zo. Je kan het verschijnsel homofilie niet zomaar afschuiven als 'luxe-probleem', dan is iedere vorm van liefde een luxe-probleem. Het is voor mij helemaal niet ongeloofwaardig dat seksuele geaardheid bepaald kan worden door genetisch materiaal en zo zorgt dat sommige mensen een hang naar hetzelfde geslacht krijgen. Dat er figuren bij zitten die er een halve clowns-act van maken heeft met hun persoonlijke geestelijke toestand te maken en niet met de homoseksuelen in het algemeen. Klik om te vergroten... Thanks voor de opheldering Ik snapte het niet helemaal, ben ook nog maar een n00b Ik heb gewoonVOL sindsdien ook niet meer gespot Maar goed, ontopic maar weer"
"Lana zei: deadlock zei: Ik zou het op prijs stellen als je beweringen doet en die kan staven. Kan je mij verblijden met het bewuste krantenartikel? Ik geloof er namelijk geen 'flikker' van. Klik om te vergroten... Nee, daar kan ik jou niet mee verblijden. Het stond in het Brabants Nieuwsblad van een hele tijd terug. En die info kan ik niet terug toveren. Maar je kan ook vertrouwen op mijn nog redelijke geheugen. Als we eens alles wat we ooit hadden gezien of gelezen moesten ´bewijzen´, zou het hier volstaan met artikelen en filmpjes. Daar begin ik nog niet eens aan. Klik om te vergroten... Het is algemeen bekent dat het geheugen van een drugsgebruiker niet optimaal is...dat van mij ook niet trouwens..."
"kotsen in een kut is het mooiste wat er is"