Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen, ik word echt gek! Ik heb twee dagen geleden voor het eerst iets meer dan een lijntje keta gesnoven. En toen had ik niet zo veel cognac op. Ik werd misselijk en werd naar huis gebracht. Die nacht was nogal raar. Maar nu voel ik me nog steeds misselijk en nogal raar, weet niet wat ik moet doen. Begin in paniek te raken. Weet iemand wanneer dit effect voorbij zal zijn. Gisteren was ik ook heel erg misselijk, en down. Vandaag is het minder, maar voel de efffect van K nog steeds. Wie heeft het weleens meeegemaakt????"