Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vanavond voor het eerst een lijntje coka gehad. Tja ong 10 cm lang denk ik, maar ik was al redelijk dronken. Ik had eerst beetje het gevoel alsof men hoofd op hol sloeg en daarna voelde ik me half dronken half nuchter, alsof ik niet wist wat ik precies wilde Naja ik heb het dan niet nuchter gehad maar ik snap niet waarom mensen dit gevoel dagelijks zouden willen voelen. Ik voel me wel fijn nu maar ben echt kapot moe. Leuk voor een avondje maar van mij hoeft het niet nog vaker, liever mdma ofzoiets..."
"Gister dit topic gelezen en vroeg me af of ik er wat van kon leren. Niet veel, en vanochtend voor het eerst paddo's gegeten. Prachtig, wat een gevoel, maar zorg er nou voor dat je genoeg WATER hebt, en ik vond vleeswaren en van die gepofte tarwe met honing tijdens het trippen erg lekker. Blijf eten, ECHT doen. Mn mede-tripper ging nog langer door dan ik, hij had een halve portie Hawaiiaantjes naar binnen gewerkt, ik halve portie Equadoriaanse. Tegen het eind van de middag aan, viel die jongen flauw, omdat hij teweing had gegeten en gedronken. Pas daar dus op. Ook had ik heel erg de behoefte aan chocolade, maar het schijnt het effect te versterken. Heb geen chocola gehad. Wiet roken tijdens de paddo's doet ook niets bij mij, kom niet terug ofzo. Succes! /edit We hebben die dingen om kwart voor 1 naar binnen gewerkt."