Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik ben benieuwd naar jullie mening! Ik loop nu al twee jaar bij tactus verslavingszorg. En het lukt mij maar niet om van de drugs af te blijven. Ik gebruik 1 dag en stop daarna een dag of 3 tot 4. Daarna gebruik ik weer omdat ik me ernstig slecht voel als ik niks gebruik. Mijn voorkeur gaat uit naar opiaten (heroine, oxycodon, tramadol) en alcohol. De opiaten is iets van de laatste tijd. De arts van Tactus wil mij dagelijks suboxone voor gaan schrijven om ervoor te zorgen dat ik niet allerlei middelen hoef te gebruiken om me goed te voelen en zodat ik in ieder geval gecontroleerd en veiliger gebruik. Maar ik hoor veel verhalen over hoe moeilijk het is om van de suboxone ag te komen en dat de meeste mensen er nooit meer afkomen. Is het misschien verstandiger om met sterke benzo's wat te kicken en dan langzaam af te bouwen of is suboxone toch veiliger als dat ik hoor."