Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo lieve drugskikkers, Komend weekend heb ik een leuk festivalletje voor de boeg waar ik graag voor het eerst MDMA wil gaan dippen. Nu is mijn vraag wat jullie ervaringen zijn i.t.t. XTC, maar ook hoe je dit het beste kunt doseren. De laatste keer dat ik überhaupt drugs heb gebruikt, is één jaar geleden. Ik kan 1 gram krijgen, hoe lang (dagen/uren?) zou ik daarmee kunnen doen? Ik ben iemand die lekker wil gaan maar niet té hard. Alvast bedankt voor jullie info!"
"Dank voor de informatie! Ik heb regelmatig gehoord dat MDMA poeder een leuker effect zou hebben dan een pilletje. Dit zou dus gewoon moeten komen door andere doseringen? Over dat het slechter voor mijn gebit is, baart mij wel zorgen. Jullie hebben het over vloeitjes/zakdoeken? Ik denk dat ik het dan liever in een capsule plaats en die inneem. Zijn capsules bij een gemiddelde Smartshop te koop dat jullie weten?"
"Oke nice! Welke doseringen zou je me aanraden? Ik ben 75 kilo en 1,78 lang. Ik zit zelf te denken aan eerste keer 100mg, en daarna 50mg bijpakken."
"Nou, weekendje festival zit erop. En wat voor weekend (WAE)! De MDMA was geweldig. Hoewel ik moet toegeven dat ik weinig tot geen verschil merk tussen MDMA of XTC, behalve dat ik van MDMA veel beter heb kunnen slapen. De doseringen waren wat mij betreft goed. Als eerst een capsule met 100mg gepakt, duurde wel lang voor die aansloeg (75 min.), maar daarna ging ik 2/3 uur goed hard. Vervolgens nog 50mg bij gepakt waardoor ik nog wat langer heb kunnen gaan. Mijn vrienden hadden nog nooit MDMA in een capsule gezien, vonden het raar, deden het voornamelijk dippen, maar uiteindelijk vonden ze het wel super nice. Voor de volgende keer ga ik denk ik wel mijn doseringen verhogen naar 120mg en 60 mg, ik merkte dat ik wel hard ging, maar nét niet hard genoeg. MDMA in capsules is voor mij in ieder geval top spul wat voor mij de vervanger voor XTC wordt."