Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zijn hier in de stad (Groningen) ook een aantal kroegen waar er elke zaterdag avond weer opstandjes zijn waar politie aan te pas moet komen, dit zijn dan ook de kroegen die ik graag met minstens 1 huizenblok omwijk als ik weer eens in een xtc trip door de stad loop. Vind het toch vrij jammer dat dit altijd weer zo moet gaan, mensen met te veel alcohol op die ruzie zoeken met willekeurige passanten, als je weet dat je agressief word van drank, drink dan gewoon niet."
"Konijntjes tijd geleden een lading konijntjes (voor gebruik met een paar vrienden) in huis gehad, en sindsdien worden de pillen vrijwel altijd konijntjes genoemd door ons :P"