Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm dus het is best streng.. Ik ga het toch gewoon proberen, en anders vanaf 16 mag je er toch sowieso naar binnen ? Hebben jullie beetje idee van prijzen in eindhoven ?"
"Ik kom uit frankrijk, en ik doe binnenkort een stage bij een restaurant in eindhoven. In frankrijk is wiet roken heel normaal, ookal is het illegaal gebeurt het onder de 18 veel meer dan in nederland. Om een voorbeeld te stellen ik en mn vrienden roken ongveer iedereen pauze een joint met zn 4en, we kopen het in het centrum van geneve (vlakbij). Nu is mij vraag waar ga ik het in eindhoven kopen, gezien ik maar 17 ben, is het te proberen bij coffee shops ? iemand tips? Thanks"
"Ik ga het gewoon proberen dan, stel het lukt niet wordt ik er dan alleen uitgegooid of krijg ik er dan gratis gezeur bij ?"