Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik las dat ik berichten moet plaatsen voordat die irritate melding weggaat. Zal verder vooral meelezen en af en toe reageren (heb autisme, cptss en adhd dus vergeet heel snel te reageren XD) Gister voor het eerst 3mg bromazolam. Bleef een beetje hyper maar wel minder dan normaal. Wel heerlijk geslapen, voor mijn gevoel heeeeel lang maar dat viel dus wel mee. Na mm ontbijt heel productief geweest voor werk en huishouden (dit is echt een unicum) was zo druk ermee dat ik niet eens bezig met geweest met hobby's of buiten ben geweest. Gisteravond dacht ik "ik neem het risico" 6mg bromazolam erin. Was heel snel heel relax, terwijl ik normaal heel gespannen in bed lig. Stukje geheugen kwijt maar wil nog wel ff langer slapen. Dus nog 2mg fluetizolam erin en die begint goed in te werken. Typen wordt steeds lastiger Ik was altjjd tegen drugs. Toen werd het selfmedication. Stapelen was een absolute no go, hahaha nou moet je mij nu zien. Welterusten/Goedemorgen/Werkse Dino Ps. Ik doe dit absoluut niet dagelijks, wekelijks of soms zelfs maanden niet."