Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste bericht. Mijn nacht op benzo's

Eerste bericht. Mijn nacht op benzo's

0 antwoorden
830 weergaven
18-5-2026
P
Pinokkio28Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!
Ik las dat ik berichten moet plaatsen voordat die irritate melding weggaat. Zal verder vooral meelezen en af en toe reageren (heb autisme, cptss en adhd dus vergeet heel snel te reageren XD)

Gister voor het eerst 3mg bromazolam. Bleef een beetje hyper maar wel minder dan normaal. Wel heerlijk geslapen, voor mijn gevoel heeeeel lang maar dat viel dus wel mee.

Na mm ontbijt heel productief geweest voor werk en huishouden (dit is echt een unicum) was zo druk ermee dat ik niet eens bezig met geweest met hobby's of buiten ben geweest.

Gisteravond dacht ik "ik neem het risico"
6mg bromazolam erin. Was heel snel heel relax, terwijl ik normaal heel gespannen in bed lig. Stukje geheugen kwijt maar wil nog wel ff langer slapen. Dus nog 2mg fluetizolam erin en die begint goed in te werken. Typen wordt steeds lastiger

Ik was altjjd tegen drugs. Toen werd het selfmedication. Stapelen was een absolute no go, hahaha nou moet je mij nu zien.

Welterusten/Goedemorgen/Werkse

Dino

Ps. Ik doe dit absoluut niet dagelijks, wekelijks of soms zelfs maanden niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."